Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Gdzie jest peron?
Kerth:
Tworzę trasę do symulatora. Tory mam już prawie położone i zaczynam "dekorować" moje stacje. W związku z tym mam pytanie:
Jak nazywa się plik .inc do peronu?
Popraw proszę ten temat, bo jest kompletnie bez sensu. Już raz zwracałem Ci na to uwagę, a Ty nic.
libertyn89
szogun:
--- Cytat: programista123 w 19 Lutego 2011, 19:49:29 ---Jak nazywa się plik .inc do peronu?
--- Koniec cytatu ---
Nie ma (raczej) pliku inc peronu. Perony wstawia się jako road http://eu07.pl/forum/index.php/topic,3235.0.html.
Proponuje żebyś nie zakładał nowego tematu na każde pytanie, tylko pytał się o wszystko w jednym.
Quark-t:
Peron robisz jako road, wtedy mogą się po nim poruszać ludzie, albo jako box, wtedy można na nim postawić "poserów".
youBy:
--- Cytat: Quark-t w 19 Lutego 2011, 20:52:32 ---Peron robisz jako road, wtedy mogą się po nim poruszać ludzie, albo jako box, wtedy można na nim postawić "poserów".
--- Koniec cytatu ---
Nie do końca. Aby mieć lepszą kontrolę nad ludźmi należy funkcję chodzącą oddzielić od wyglądającej. Wtedy nie będzie tak, że człowiek przejdzie przez budkę czy wiatę.
Quark-t:
Do końca, bo piszesz o czymś innym (problem trasy a nie typu obiektu). Model człowieka porusza się po drodze, a nie boxie. Owszem, zgoda, że jak chcesz mieć ładnie człapiącego człowieczka, to box i niewidzialny road. Pytanie tylko, na ile jest to konieczne, ze względu na oszczędność FPS.
@programista123 - taka mała ode mnie sugestia - w inc'ach masz opisy co to jest, a jak nie, to można się domyślić po nazwie, ew. wstaw do scenerii, wyeksportuj i zobacz co to jest i jak się ustawia. Tak, wiem, że jest ich dużo, ale nikt nie mówił, że będzie łatwo :)
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej