Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Kolejna wersja modelu ET22

<< < (27/28) > >>

hanys:

--- Cytat: youBy w 25 Marca 2013, 16:50:39 ---Uproszczone wnętrze ma mieć mało trójkątów i małą teksturę, więc wstawianie pełnej kabiny to słaby pomysł.

--- Koniec cytatu ---
No moim zdaniem też to nie jest zbytnio za fajny pomysł. Jak ma być uproszczony to np. po co komu przyciski oraz hebelki w 3D albo siedzenia obłożone we full trójkątów, nie wspomnę o samym pulpicie, który można zrobić bardziej kanciaty. To taka mała sugestia na prowizoryczne wnętrze nie obciążające zbytnio i tak już obciążonego symka ze względu na ilość polygonów co za tym idzie płynność symka się zmniejsza.

szogun:
Zależy dla kogo, ja np. wolę mieć wnętrze lekko okrojone z detali ale zoptymalizowane pod względem technicznym (mała ilość submodeli itd.) niż coś a'la Trainzowe wnętrza.

hanys:

--- Cytat: szogun w 25 Marca 2013, 17:51:49 ---Zależy dla kogo, ja np. wolę mieć wnętrze lekko okrojone z detali ale zoptymalizowane pod względem technicznym (mała ilość submodeli itd.) niż coś a'la Trainzowe wnętrza.

--- Koniec cytatu ---
Ale coś tutaj nie rozumiem. Lekko okrojone? Czy z zewnątrz widzisz idealnie wszystkie detale znajdujące się w kabine? (nie mówię o EZTach). Ale to tylko moja propozycja. Szanuję twoje zdanie oraz pracę jaką w to wkładasz, ale nie lekko okrojone ale trochę bardziej okrojone bym widział te wnętrze. Bo powiedz sam szczerze. Po co komu z zewnątrz mieć wymodelowane przyciski, hebelki czy i nawet manometry czy wskaźniki jak można po prostu zastosować o wiele optymalniejszą metodę jak np. nałożyć po prostu płaską powierzchnię. Czyż nie?

matek123:
Jest jeszcze opcja żeby wyredendrować pulpit  i zrobić z tego teksturę. Można zaoszczędzić parędziesiąt/set trójkątów do ~2.

szogun:

--- Cytat: hanys w 25 Marca 2013, 17:58:25 ---Ale coś tutaj nie rozumiem. Lekko okrojone? Czy z zewnątrz widzisz idealnie wszystkie detale znajdujące się w kabine? (nie mówię o EZTach). Ale to tylko moja propozycja. Szanuję twoje zdanie oraz pracę jaką w to wkładasz, ale nie lekko okrojone ale trochę bardziej okrojone bym widział te wnętrze. Bo powiedz sam szczerze. Po co komu z zewnątrz mieć wymodelowane przyciski, hebelki czy i nawet manometry czy wskaźniki jak można po prostu zastosować o wiele optymalniejszą metodę jak np. nałożyć po prostu płaską powierzchnię. Czyż nie?

--- Koniec cytatu ---
Mnie nie obchodzi czy to będzie optymalniejsze czy nie, nie mam ochoty patrzeć na wydmuszkę składającą się z samych ścian, pulpitu z jednego boxa zmapowanego znaczkiem pocztowym, albo full 2D. Elementy 3D i tak znikają w odległości z której nie można ich zobaczyć.
W przypadku byka najbardziej problematyczne jest to że trzeba zrobić 4 wersje wnętrza co daje sporo pracy. Prócz tego kwestia wycięcia samych szyb które prawdopodobnie byłyby na alfie, bo modyfikator Boolean bardzo lubi nieodwracalnie kaszanić siatkę i psuć oświetlenie modelu (więcej czasu niż wymodelowanie pudła zajęło mi wycięcie wgłębień pod poręcze tak żeby nic się nie zepsuło).

EDIT: Ostateczna wersja modelu, polecam i pozdrawiam.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod