Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Wagon Bdhpumn
youBy:
Wystarczyłoby zrobić tylko okna zdublowane, a nie całe pudło. Zaoszczędzone miejsce można by przeznaczyć na większy dach, drzwi (przy obecnej skali nie ma większego sensu trzymanie drzwi oddzielnie, już lepiej zmapować je z pudła, przynajmniej będą mogły być różne) :P
szogun:
Tylko że:
Gdybym zdublował tylko okna, to trzeba by wtedy dać okna w modelu jako submodel, a wtedy skoczy Poly. Poza tym spróbuj zrobić teksturę, na której musisz spasować każde okno.
Rozi:
--- Cytat: szogun w 21 Lutego 2011, 15:57:40 ---Gdybym zdublował tylko okna, to trzeba by wtedy dać okna w modelu jako submodel, a wtedy skoczy Poly.
--- Koniec cytatu ---
35 okien x 2 tris = 70 tris. Myślę, że można zaryzykować spadkiem FPSu.
szogun:
No dobra, ale zrobienie tekstury wtedy będzie bardziej upierdliwe niż na starego byka.
« Dodano: 07 Marca 2011, 07:06:25 »Nowe wieści z warsztatu.
Model wszedł w fazę testów. Powstała również tekstura wagonu w malowaniu Interregio (dziękuję @Thalysowi za foty). Tekstura "zwykłego" wagonu powstała ze zdjęć kolegi @Szopa.
mk1992:
Zwróć uwagę na górną część gumowej rolki w wagonie IR. Coś jest z nią nie tak.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej