Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Trasa w 3ds i błąd w Maszynie

<< < (2/8) > >>

WSK:
Najpierw sprawdź sobie wysokość podyspki, czyli zaznacz tor i zerknij na współrzędne osi "Z". Przykładowo wysokość toru wynosi 2m, to zaznaczamy nasz wskaźnik w 3ds'ie klikamy opcję move i wpisujemy w współrzędną "Z" 2.

Krzystek60:
Ok, Wielkie dzięki.

   « Dodano: 05 Lutego 2011, 14:37:20 »Napotkałem na kolejny problemik. Po eksporcie mojej "scenerii" do pliku scn, wszystko jest dobrze, ale wszystkie szyny mają teksturę nieużywanych torów (rozjazdy też). Da radę jakoś to zmienić czy trzeba od nowa robić?

Rozi

WSK:
Zaznaczasz dany tor i klikasz na niego prawym przyciskiem myszy, wybierasz opcję 'properites', następnie przechodzisz do ostatniej zakładki o nazwie 'User defined' i szukasz wpisu Tex1=xxx zamieniasz te xxx na teksturą jaką sobie życzysz.Tekstury torów znajdziesz w katalogu textures.

Krzystek60:
Mam kolejny problem, a mianowicie. Dodaje semafor ss5zpcpbi.inc, eksportuje do scn, po eksporcie dodaje FirstInit i startuje symka. I nagle błąd eventu (eventu nie dodawałem). Dodałem tarcze przed semaforem wjazdowym która daje sygnały Os ale nic to nie dało.

Edit: Dodaje także scn

adsim:
Nie widzę tarczy o nazwie "wyjazdpłn2", mają one nazwy typu "Tordos_A10", czyli np. musi być taki wpis:

--- Cytuj ---include;ss5zpcpbi.inc;Tordos_A09;-40.7592;0.0;754.304;-180.0;A;Tordos_A10;end //Signal
--- Koniec cytatu ---
jako p7 musi być nazwa tarczy, z którą dany semafor jest powiązany. Wtedy nie musisz dodawać ręcznie evntów dla tarcz, bo będą one same podawały sygnał adekwatny do tego na semaforze.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod