Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Trasa w 3ds i błąd w Maszynie
WSK:
Najpierw sprawdź sobie wysokość podyspki, czyli zaznacz tor i zerknij na współrzędne osi "Z". Przykładowo wysokość toru wynosi 2m, to zaznaczamy nasz wskaźnik w 3ds'ie klikamy opcję move i wpisujemy w współrzędną "Z" 2.
Krzystek60:
Ok, Wielkie dzięki.
« Dodano: 05 Lutego 2011, 14:37:20 »Napotkałem na kolejny problemik. Po eksporcie mojej "scenerii" do pliku scn, wszystko jest dobrze, ale wszystkie szyny mają teksturę nieużywanych torów (rozjazdy też). Da radę jakoś to zmienić czy trzeba od nowa robić?
Rozi
WSK:
Zaznaczasz dany tor i klikasz na niego prawym przyciskiem myszy, wybierasz opcję 'properites', następnie przechodzisz do ostatniej zakładki o nazwie 'User defined' i szukasz wpisu Tex1=xxx zamieniasz te xxx na teksturą jaką sobie życzysz.Tekstury torów znajdziesz w katalogu textures.
Krzystek60:
Mam kolejny problem, a mianowicie. Dodaje semafor ss5zpcpbi.inc, eksportuje do scn, po eksporcie dodaje FirstInit i startuje symka. I nagle błąd eventu (eventu nie dodawałem). Dodałem tarcze przed semaforem wjazdowym która daje sygnały Os ale nic to nie dało.
Edit: Dodaje także scn
adsim:
Nie widzę tarczy o nazwie "wyjazdpłn2", mają one nazwy typu "Tordos_A10", czyli np. musi być taki wpis:
--- Cytuj ---include;ss5zpcpbi.inc;Tordos_A09;-40.7592;0.0;754.304;-180.0;A;Tordos_A10;end //Signal
--- Koniec cytatu ---
jako p7 musi być nazwa tarczy, z którą dany semafor jest powiązany. Wtedy nie musisz dodawać ręcznie evntów dla tarcz, bo będą one same podawały sygnał adekwatny do tego na semaforze.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej