Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Dodatki by Pendolino

<< < (2/6) > >>

MaciejM:
Naprawdę ładnie się prezentuje. Jak będę miał czas, to (może) zrobię więcej zdjęć na rozkłady SKM. Nawet jeśli się nie przydadzą, to "najwyżej poleży". :) Edit:Aha, i jeżeli model ma odpowiadać realnemu, to rozkład jest zamieszczony po obydwu stronach, a góra jest zalepiona (nie ma pustej przestrzeni, tylko jest niebieska blacha).

Ra:
Istotna jest ilość trójkątów, gdyż modele są wyświetlane trójkątami, nie wielokątami. Dalej, powinno być możliwie mało submodeli (najlepiej tylko jeden, z jedynkowym transformem). Również ilość tekstur powinna być jak najmniejsza (najlepiej jedna na cały model). Jeśli już musi być kilka tekstur, to nie należy mieszać przezroczystych z nieprzezroczystymi (taki model będzie renderowany w dwóch przebiegach zamiast w jednym). LoD ma sens, jeśli da się zredukować ilość trójkątów około stukrotnie. W tym przypadku maksymalnie zredukowany obiekt powinien mieć 12 trójkątów. Jeśli cały model ma ponad 1000 trójkątów, to jest sens robić fazy LoD.

W przypadku cylindrów ilość ścian powinna być nieparzysta - ogranicza to efekt różnej długości pomiędzy ścianami równoległymi a wierzchołkami. Proponuję zacząć od 5 i jeśli nie będzie się prezentować dobrze, zwiększyć do 7 albo 9.

Pendolino:
Po odchudzeniu model ma 134 Poly i 102 Verts, Ra bez urazy, ale nie zrozumiałem o co Ci chodzi, może dlatego że 3ds max'em posługuję się od wczoraj.

ShaXbee:
Pendolino: Jeśli model ma 1000+ vertes to dopiero wtedy warto zrobić LOD. W miarę możliwości ogranicz się do jednej tekstury.

Pendolino:
Używałem jednej tekstury, aktualnie model ma 126 Poly i 98 Verts.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod