Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Różnica dźwięków

(1/2) > >>

PanMechanik:
Witam. Chciałbym się dowiedzieć dlaczego dźwięk, który wykonałem do symulatora, odtwarzany np. w winampie brzmi w pełni realnie, a po załadowaniu symka ten dźwięk nie brzmi już tak jak w odtwarzaczu. Jego brzmienie całkowicie się zmieniło. Jest to dźwięk hamulców. Wszystkie jego parametry są wykonane (PCM 22kHz 8 bit mono). Wpis w .mmd poprawiony i teoretycznie wszystko jest idealnie. Ale w praktyce nie jest, ponieważ po uruchomieniu symka, kiedy hamuję ten dźwięk trwa od momentu rozpoczęcia hamowania do samego zatrzymania się składu. Jest on nienaturalnie rozciągnięty i brzmi okropnie. Czy mógł by mi ktoś dokładnie napisać gdzie leży błąd? Bo ja już nie mam siły z tym walczyć :(
Pozdrawiam. Mariusz


Stosuj interpunkcję (zwłaszcza przecinki) i nie stawiaj spacji przed znakami.
Quark-t

youBy:
Mówisz o pisku hamulców czy szumie (szuraniu)?

PanMechanik:

--- Cytat: youBy w 26 Września 2010, 13:57:19 ---Mówisz o pisku hamulców czy szumie (szuraniu)?

--- Koniec cytatu ---
O pisku.

szogun:
Spróbuj poeksperymentować z wpisami dla pisku hamulców

--- Cytuj ---// sila hamowania klocka od ktorej sie zaczyna, offset amplitudy.
brake: !hamulce-su46.wav 100.0 5000.0 -1.0
--- Koniec cytatu ---

PanMechanik:

--- Cytat: szogun w 26 Września 2010, 14:10:53 ---Spróbuj poeksperymentować z wpisami dla pisku hamulców

--- Koniec cytatu ---
Próbowałem. Zmieniałem wszystkie te wartości podane po nazwie pliku na większe lub mniejsze. I niestety nie pomogło.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod