Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Nazewnictwo lamp w 3ds max.
WSK:
Witam.
Mam prośbę, dla kogoś kto to robił nie będzie problemu. Mianowicie chodzi mi o nazewnictwo każdej lampy i jaką nazwe trzeba przypisać do danego modelu. Czy ktoś mógłby mi opisac co do czego pasuje?
np. endsignal2123 - kóńcówka prawa od czoła...
Jeżeli ktoś by miał ochotę to dodaje screeny do pozaznaczania.
Rozi:
Proszę:
WSK:
Dzięki śliczne Rozi.
Pozdrawiam i prosze o zamknięcie tematu.
youBy:
Końcówki mogą też być pojedynczymi obiektami (12, 13, 22, 23). Numer odpowiada zapalonej lampie.
szogun:
Tak jak @youBy napisał końcówki mogą być pojedynczymi obiektami (jest to lepsze rozwiązanie), ale wtedy nazywamy je np. endsignal23, endsignal12, a nie endsignals tak jak napisał @Rozi. Przy górnej lampie najlepiej zrobić Collapse, albo przypisać te dwa obiekty do siebie w hierarchii.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej