Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

M62... I co dalej? :)

<< < (8/8)

maciek_1988:
Może nie powinienem zabierać głosu. Staram się o interpunkcję a przede wszystkim o ogrzeczność ;) Śmigam na maszynie kilka lat, nie zabieram głosu, a jestem obserwatorem na tej scenie... Paczka PC2009 lekko spóźniona była całkiem fajna, lecz wybrakowana ; (Jednak zadowoliła moje oczekiwania ;) Trochę kłopotów z dds ale dałem radę. A co do MKaczego robi dodadtki jakie robi ;). Miałem przyjemność dostać bezpośrednio link do jego działa - Et22-2k w dds do PC2009 więc nie złamałem praw autorskich. Nie upowszechniam pliku dalej, mam go dla siebie i go używam. Nie zauważyłem błedów być może dlatego, że jestem laikiem. Nie zadawałem też pytań co do et22-2k na forum. Dlaczego nie dać wyboru autorowi, daje przecież swój projekt do działu bugs. Czy jest jednocześnie podpisana umowa na wyłączność eu07.pl? Z bartem była podobna sytuacja...; (Z poważaniem Maciek.

Zapomniałem, że projekty MKaczego to wersje przejściowe. Podejrzewam, że wielu userów, by na nich pośmigało w tym ja.

REWIZOR:

--- Cytat: maciek_1988 w 14 Sierpnia 2010, 23:27:45 ---Czy jest jednocześnie podpisana umowa na wyłączność eu07.pl?
--- Koniec cytatu ---
Skąd taki wniosek? Nikt nie zabrania @Mkaczemu tworzyć dodatków do TRS-a itp.

--- Cytat: maciek_1988 w 14 Sierpnia 2010, 23:27:45 ---Z bartem była podobna sytuacja...;
--- Koniec cytatu ---
Nie wiesz o czym piszesz.

--- Cytat: maciek_1988 w 14 Sierpnia 2010, 23:27:45 ---Dlaczego nie dać wyboru autorowi, daje przecież swój projekt do działu bugs.
--- Koniec cytatu ---
W tym przypadku również nie wiesz co piszesz, ponadto wnioskuję, że nie zapoznałeś się z zasadami umieszczania dodatków, stąd taki post.

Zamykam, zaczęło się biadolenie i uwielbianie. Wątek zostanie otwarty na prośbę autora, kiedy będzie chciał poinformować o postępie swoich prac.

REWIZOR

MKaczy:
Witam.