Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Jak wgrać kabinę z 3DS Max?

<< < (4/6) > >>

libertyn89:
Skoro ma odznaczyc Export selected only, to po co najpierw kazesz mu zaznaczyc wszystko?

szogun:
Ja tak się nauczyłem - @Rozi gdzieś na forum napisał że dla pewności lepiej najpierw zaznaczyć i potem odznaczyć. A ten export selected only np. u mnie robi momentami cyrki - chciałem sobie SM03 wyeksportować bez planów, więc zaznaczyłem tylko to co chciałem, ustawiłem hierarchię, a po wyeksportowaniu w T3D nie było obiektu nadrzędnego :/

eu07_304:

--- Cytat: -Kacper009- w 05 Sierpnia 2010, 12:21:40 ---Błąd wywalał przez moją kabinę-zobaczyłem że plik t3d mojej kabiny ma rozmiar 0kb. Otworzyłem go i był pusty. Wyeksportowałem jescze raz ale jest to samo :(. Co robić?
--- Koniec cytatu ---
Czy każdy obiekt to editable mesh?

-Kacper009-:
Kolejny problem: Przy inicjalizacji wywala błąd: Model type parse failure! Co to za błąd? W dodatku przy inicjalizacji ładuje się tekstura nowy.dds. Z tej textury nie korzystałem przy robieniu kabiny więc z kąd SKĄD się ona bierze?

Quark-t

szogun:
Jakie masz skrypty?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod