Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Ekrany startowe

<< < (3/6) > >>

szogun:
Na razie robię te MaSzynowe, ale jak skończę to zrobię od nowa te ze zdjęć.

Ra:
Ekrany startowe nie muszą być w BMP, może być JPG. I wystarczy je wgrać do katalogu textures\logo. Chociaż moim zdaniem nie powinny być w textures…

szogun:
@Ra jakoś Rainsted nie chce mi wyświetlać plików w JPG przy opcji dowiąż ekran startowy ;)

surgeon:
Czy mi się wydaje, czy pierwsze dwie literki w logo są grubsze od pozostałych?

adsim:
Źle to robisz. Rozmiar loga powinien być potęgą liczby 2 tak, jak to jest z teksturami. Na kartach ATI inne rozmiary nie pójdą, logo powinno być ściśnięte w poziomie: teksturę o rozmiarach 1280x1024 skalujesz do 1024x1024, lub 2048x2048. Jak nie ściśniesz, to zdjęcie będzie nienaturalnie rozciągnięte. Poza tym na Twoich ekranach logo jest zbyt duże i przesłania obraz w tle, tak samo jak obszar, w którym wyświetla się tekst, też za bardzo przytłacza te obrazki. Napis trwa ładowanie bym usunął. Czy nie lepiej poprosić autora logo o wersję jpg lub png w wysokiej rozdzielczości? Było by ładniejsze.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod