Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Nastawnik - 4E
sebalorek:
--- Cytat: libertyn89 w 01 Sierpnia 2010, 21:17:08 ---Bo musisz przekopiowac caly obiekt z kabiny (nie tylko tekstury i linijki Map:), ktora wyszla z modelem 4E-ZEZ (bodajze 4E_2kabinaa.t3d) do kabiny ktora cie intersuje i usunac stary.
--- Koniec cytatu ---
Jak przekopiowałem całość z 4E_2kabinaa.t3d (to akurat model 4E-ep-zez) to zmieniła się cała kabina z tego modelu- a ja chciałbym tylko sam nastawnik.
libertyn89:
Przeciez napisalem caly obiekt, a nie calosc…
sebalorek:
--- Cytat: tomekilawa w 01 Sierpnia 2010, 21:27:03 ---
--- Cytat: sebalorek w 01 Sierpnia 2010, 21:25:41 ---Wierzchołki tzn? Bo pod tym są takie kody, bardzo długie zresztą ;]
--- Koniec cytatu ---
Tak, o nie właśnie chodzi, ale nie "zahaczaj" o następny element bo mogą być kwiatki.
--- Koniec cytatu ---
No ale ja tak zrobiłem, skopiowałem to co na początku i całość aż do następnego elementu. Bardzo długie to było. To chodzi tylko, że pierwszy i ostatni element tego długiego kodu cyfrowego?
tomekilawa:
Miałeś skopiować to :
--- Kod: ---//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: NastawnikPodst
Type: Mesh
Name: kolo_nast
Anim: false
Ambient: 255.0 255.0 255.0
Diffuse: 255.0 255.0 255.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: 4E_5]nastawnik.dds
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
1.0 -2.30968e-007 0.0 0.0
2.30968e-007 1.0 -1.74846e-007 0.0
0.0 1.74846e-007 1.0 0.0
0.0 -4.76837e-007 -2.38419e-007 1.0
NumVerts: 3792
--- Koniec kodu ---
+ te wierzchołki. A nie kopiować całą zawartość pliku t3d i wrzucić do innego.
hunter:
I myslisz, ze to cos da? Spojrz na nazwe tego obiektu, teksture i ilosc vertexow. Podpowiem - nalezy skopiowac obiekt NastawnikPodst.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej