Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator
Droga hamowania
EU07-483:
--- Cytat: libertyn89 w 06 Sierpnia 2010, 21:29:09 ---Aha, czyli wypelniajac KPH mozemy sobie pominac wiersz 11.
--- Koniec cytatu ---
Na kartach prób hamulca stosowanych u przewoźników pasażerskich (PR, IC) nie podaje się rzeczywistego procentu.
libertyn89:
W takim razie wczesniej nie mowiles prawdy, bowiem z twej poprzedniej wypowiedzi wynikalo, ze rzeczywisty procent masy hamujacej nigdzie nie jest wazny (procz rzeczonych lokomotyw z AFB), a tu sie okazuje, ze jednak sa przewoznicy stosujacy nowe KPH gdzie ow procent ma znaczenie.
EU07-483:
--- Cytat: libertyn89 w 06 Sierpnia 2010, 22:22:27 ---W takim razie wczesniej nie mowiles prawdy, bowiem z twej poprzedniej wypowiedzi wynikalo, ze rzeczywisty procent masy hamujacej nigdzie nie jest wazny (procz rzeczonych lokomotyw z AFB), a tu sie okazuje, ze jednak sa przewoznicy stosujacy nowe KPH gdzie ow procent ma znaczenie.
--- Koniec cytatu ---
No bo jest tylko "ciekawostką". Ważna jest masa hamująca rzeczywista i wymagana - na podstawie tego ustala się prędkości.
libertyn89:
Podstawa do ewentualnej zmiany predkosci jest KPH, na ktorej nie ma nigdzie miejsca na wymagana mase hamujaca.
mechatronik:
To co jest ważne a co nie ustala karta prób hamulca a nie fakt wykorzystania niektórych danych z niej. Jeśli na karcie jest wymagane wpisanie konkretnych danych to są one równie ważne. Na dobrą sprawę mogę powiedzieć, że wcale nie jest ważna wymagana masa hamująca bo na nowej karcie jej nie ma…
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej