Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
2 klasa - Barwy TLK
sebalorek:
Wysyłam samą teksturę. Wpis trzeba samemu ułożyć, ale to tylko podstawiamy nazwę ''111A-TLK'' zamiast innej nazwy wagonu.
AtapiCl:
--- Cytat: Joke1997 w 29 Lipca 2010, 21:52:22 ---To wydaj na razie wersje beta tutaj tak jak to się robi ze sceneriami.
--- Koniec cytatu ---
Ty nie bądź taki hej do przodu. Poza pewnymi wyjątkami w tym dziale nie będzie żadnych przedwczesnych wersji dodatków jako swoiste ominięcie testu dodatków. EOT
REWIZOR:
--- Cytat: Joke1997 w 29 Lipca 2010, 21:54:42 ---To przygotuj i wyślij na eu07.pl beta jako priv.
--- Koniec cytatu ---
Pierdoły piszesz, @sebalorek wie co ma robić, zna powody podane w dziale test dodatków. Koniec biadolenia.
Ra:
--- Cytat: sebalorek w 29 Lipca 2010, 21:28:55 ---Tego za bardzo nie rozumiem. Porównywałem i się zgadza tylko z tym nie mogę rozgryźć ;]
--- Koniec cytatu ---
Nie chcę się wypowiadać w temacie wagonów osobowych, bo ich nie używam. Dla wagonów 1XXA mam u siebie taką linijkę początkową:
!=*,ABdnu,Adu,Bd,Ds,Syp,WLAB,WR,WRbd
Według tej linijki wagony są klasyfikowane na poszczególne typy. Aby dodać opis swojej tekstury powinieneś wpisać mniej więcej coś takiego:
111A-TLK.DDS=1XXA,Adu,TLK=111A,Adu,TLK
Dzięki temu tekstura zostanie zakwalifikowana do ogólnego typu Adu, natomiast będzie wyświetlany dla niej specyficzny obrazek mini o nazwie TLK.bmp. Zakładając oczywiście, że tekstura pasuje na oba te modele (1XXA oraz 111A) i jest to typ Adu, a nie np. WLAB. Pierwsza litera tej nazwy (tu: A) określa, do której grupy trafi wagon (jest taki spis grup pojazdów po lewej stronie w edytorze składów).
sebalorek:
Tak jest, zgadza się :) Zrobiłem tak - tylko zamiast Adu dałem Bd - bo to 2 klasa ;) - ale miniaturka się wyświetla jest ok :) Dzięki za pomoc.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej