Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 Jasność SHP/czuwaka w EU07.

(1/3) > >>

MaciejM:
Witam,
gdzie jest opisana jasność lampki SHP i czuwaka w kabinie EU07 (4e)?  Chodzi mi bardziej o 'podjaśnienie', bo jak dla mnie, jest to czasami zbyt ciemne. Plik kabiny już zlokalizowałem  (dla zainteresowanych: Dynamic/PKP/4e_v1/4e 4E_1]kabinaA.T3D lub /4E_1]kabinaB.T3D) . Pozdrawiam.

tomekilawa:

--- Cytat: macius5991 w 23 Lipca 2010, 16:28:07 ---Witam,
gdzie jest opisana jasność lampki SHP i czuwaka w kabinie EU07 (4e)?  Chodzi mi bardziej o 'podjaśnienie', bo jak dla mnie, jest to czasami zbyt ciemne. Plik kabiny już zlokalizowałem (dla zainteresowanych: Dynamic/PKP/4e_v1/4e). Pozdrawiam.

--- Koniec cytatu ---
Zwiększyć jasność tekstury tych lampek SHP/CA. Innego sposobu nie widzę.

szogun:

--- Cytat: macius5991 w 23 Lipca 2010, 16:28:07 ---(dla zainteresowanych: Dynamic/PKP/4e_v1/4e).

--- Koniec cytatu ---
Jak już to 4E_1]kabinaA.T3D (zwykła siódemka). Myślę że musiałbyś poeksperymentować z z parametrami Ambient, Diffuse, albo Specular (więcej tutaj).

tomekilawa:
Zależy czy lampka jest na zasadzie teksturowej, czy jako zwykła lampka taka jak na pulpicie to trzeba właśnie się pobawić tymi parametrami ambient, diffuse, specular.

MaciejM:
Nie jestem pewny, ale czy to te linijki?:

--- Cytuj ---Parent: maszynownia
Type: Mesh
Name: shp01
Anim: false
Ambient: 255.0 255.0 255.0
Diffuse: 255.0 150.0 0.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: shp.dds
MaxDistance: 150
MinDistance: 0
Transform:
--- Koniec cytatu ---
Wyczytałem, że te pogrubione linijki odpowiadają za parametry światła a Ambient za kolor. Więc coś pokombinuję i wrzucę screena, jak oczywiście mi to kombinowanie wyjdzie.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod