Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Zmiana tekstury czuwaka w EN57

(1/1)

DJ Maciekk:
Witam,
W sumie po przeczytaniu mojego posta stwierdziłem że niezupełnie opisałem to, o co mi chodzi. Przepraszam za skasowanie wszystkiego - napiszę więc jeszcze raz:

Poprzez pewne niedoczytania kombinowałem jak tu zedytować tekstury EN57...
Korzystałem wtedy z wersji beta v.1.01. Znalazłem jednak paczkę całościową 2009 i tutaj wszystko jest już OK.
Jednak dla ciekawości spytam jeszcze raz: Większość tekstur zapisanych jest w becie w plikach *.bmp. Jednak po ich edycji (np. właśnie w temacie wspomnianych lampek czuwaka) i uruchomieniu tamtej wersji symka jest tak jak było przed zmianami. Czy tam tekstury są zapisane gdzie indziej? Zupełnie inaczej folder z nimi wygląda niż w PC 2009...

Pozdrawiam.

Quark-t:
1. Nie udzielamy wsparcia dla starych wersji.
2. Nie kasuje się wiadomości. Trzeba było zostawić i dopisać.
3. OIDP odpisywałem wtedy co trzeba sprawdzić.
4.
--- Cytat: DJ Maciekk w 16 Lipca 2010, 00:30:02 ---Zupełnie inaczej folder z nimi wygląda niż w PC 2009...

--- Koniec cytatu ---
co przez to rozumiesz? Wielkich zmian w PC pod kątem położenia tekstur nie było, tylko konwersja do dds.

DJ Maciekk:
O to, że przy zmianie zawartości plików dds zmieniaja sie tekstury w symku, natomiast w starej wczesniej opisanej wersji po edycji bmp nie zauważyłem zmiany. Z ciekawości pytam tylko czemu tak jest...

AtapiCl:
Kompresja, kolego... Kompresja :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod