Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 3DS - pytania

<< < (8/12) > >>

Rozi:
Nie musisz wcale tak kombinować. Po prostu zaznaczasz na dole opcję zaznaczania wielokątów, a nie wierzchołków i już jest możliwe wybieranie opcji mapowania.
Poszukaj w swoim Maxie tej opcji co jest zaznaczona na zielono.

Mytnik:
No i znowu problem. Chcę wg. tego kursu http://sigman.kolej.org.pl/kurs-3dsmax/07d.html
 zmapować bryłę, i zamiast takiego rzutu jak tam jest pokazany wychodzi mi coś zupełnie innego. Screen w załączniku.
Ten u góry, pokazuje jak jest u mnie. Ten na dole jak być powinno

Rozi:
Wystarczy zrobić tak jak pisze w tutorialu:


--- Cytuj ---Przechodzimy do Unwrap UVW, wybieramy Normal Mapping i opcję Top/Bottom. Pojawia się żądany rzut.

--- Koniec cytatu ---

Wciskasz OK i już masz jak na załączonym obrazku (ty pewnie nie wcisnąłeś OK).

Mytnik:
Wcisnąłem OK. Tylko pokazałem na screenie żeby było widać o co chodzi. :)

Wcisnąłeś OK i nadal tak jest, jak na screenie?
Rozi

Wcisnąłem OK. Tylko pokazałem na screenie żeby było widać o co chodzi. :)

I jeszcze jedno pytanie dot. mapowania. Mam obrazek o wymiarach 3189x2173. Jak mam zrobić by jego wymiary były wielokrotnością liczy 2 ?
Gdy wezmę standardową zmianę rozmiaru to zniekształci mi to obrazek

szogun:

--- Cytat: Mytnik w 01 Lutego 2011, 16:46:42 ---I jeszcze jedno pytanie dot. mapowania. Mam obrazek o wymiarach 3189x2173. Jak mam zrobić by jego wymiary były wielokrotnością liczy 2 ?
Gdy wezmę standardową zmianę rozmiaru to zniekształci mi to obrazek.

--- Koniec cytatu ---
Skalujesz go w programie do obróbki grafiki, i tyle. To że zniekształca, jest nieistotne - wystarczy dobrze zmapować.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod