Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 3DS - pytania

<< < (6/12) > >>

Pendolino:
To już wiemy, ale jak sprawdzić gdzie są dwie tekstury/ jak usunąć teksturę?

Quark-t:
Usunięcie - mapujesz jeszcze raz.

Pendolino:
Już do T3D wyeksportowałem, wrzuciłem do maszyny i mimo ustawienia hierarchi zawsze niektóre elementy nie trzymają się kupy, co przedstawione jest na screenach.
Na razie tablica leży, bo póki co nie wiem jak ją do pionu w symku postawić ;)

Quark-t:
Nie wiem czy to coś da, ale sprowadziłeś pivoty do jednego miejsca, najlepiej na środku tablicy w poziomie jej umieszczenia w gruncie? Będzie łatwo wtedy wstawiać.
A co do rozjechania - spróbuj zrobić attach elementów. Wybierz jeden, kliknij attach, i wyklikaj pozostałe. Odpadnie problem hierarchii.

WSK:
Jak się rozrzucają elementy to ustaw pivoty. Najpierw ten element, który jest głównym "fundamentem" modelu. Pivoty ustawia sie w zakladce po prawej tam gdzie masz light. Reset pivot->center to object -> allien to world czy coś takiego i potem hierarchia. Musi działąć. Też miałem kilka takich przygód ale już wszystko ogarnąłem.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod