Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Perony w Turowie na linii 053

<< < (2/2)

tomekilawa:
Da się to sprawdzić w Rainsted w podglądzie scn. Jeśli peron będzie jako road będzie to zaznaczone jako droga pomiędzy torami. Jeśli będzie z trójkątów będzie oznaczona jako normalny teren na podglądzie. Oczywiście w MaSzynie będzie on inaczej oteksturowany.

Mariusz1970:
1)
a)1.jpg -road misja3
b)2.jpg -road misja brutto pośpiech
Wniosek: są sobie równe, więc to nie będzie road, tylko triangle
2)Skoro

--- Cytuj ---oprócz misji brutto_pospieszny w Turowie mamy krótkie perony

--- Koniec cytatu ---
To wystarczy z brutto_pospieszny wyciągnąć odpowiednie trójkąty, przy założeniu, iż misje między sobą nie były przesuwane w maxie, ale nie sądzę.
3)Wyciągnąłem trójkąty (abc.rar) z miejsca mniej więcej odpowiadające peronom Turowie.
Możesz na żywca dokleić to do jakieś innej misji, ale jeszcze możesz dokonać selekcji, które z tych wyciągniętych należy skopiować, bo nie wszystkie trzeba. Popatrz na tekstury i będzie wiadomo. Reszta należy już do Ciebie.


   « Dodano: 17 Czerwca 2010, 17:17:18 »A niech stracę, dalsza selekcja (perony.rar). Wynik jak na obrazku. Pierwotnie perony w tej misji sięgały semaforów.
Nie mam dds, ale to już jest pikuś, pan pikuś :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod