Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 jakie budynki usunąc

(1/1)

Duch:
Mam Pytanko chcial bym usunąc troche zabudowan w wielkim kacu ale gdy otwieram odpowiedni plik..... No własnie jak mam rozpoznac Budynki ktore są umieszcznne w wielkim kacu

uetam:
Po współrzędnych?

Pit:
Ogólnie to ciężko zrobic.

Musiałbyś znać nazwy plików inc odpowiadających za te budynki. Jeśli jest taki jeden w scenerii to bez problemu usuniesz, ale jeśli więcej, to musiałbyś jakoś na podstawie pozycji wyswietlanej w debugmode ograniczyc poszukiwania.

Jak nie znasz nazwy budynku, to poszukaj jego tekstury w katalogu textures/ bud, bud2, mc, pm  a nastepnie w takim samym katalogu, ale w scenery (/bud, bud2, mc, pm) znajdz plik o podobnej nazwie i rozszerzeniu inc.

Tam bedziesz mial jakis opis budynku. Jesli to ten, to z pliku scenerii wywalasz cała linijke ktora posiada w sobie nazwe tego pliku inc.

Jesli niejestes pewien czy dobrze znalazles, to w inc masz podana nazwe pliku t3d z katalogu models/
Otwierasz ten plik t3d i wyszukując słowo Map: masz za nim nazwe tekstury. Jesli w ktoryms miejscu tego pliku znajdziesz nazwe tej tekstury, to znaczy ze musisz usunac ze scenerii plik inc w ktorym znalazles 'namiary' na plik t3d

BTW: zrozumial to ktos ?? ;)


Wsumie jest jeszcze jedna metoda - mozesz usunac plik inc, ale wtedy tego budynku juz nigdzie nie zobaczysz.
Jesli chcesz usunac wszystkie budynki, to usun katalogi scenery/bud bud2 pm i mc

(oczywiscie zrob sobie wczesniej kopie :)

Paul:

--- Cytat: "Pit" ---mozesz usunac plik inc, ale wtedy tego budynku juz nigdzie nie zobaczysz
--- Koniec cytatu ---


Po co usuwać - wystarczy zmienić nazwę, np z BruchniewoStacja.inc na BruchniewoStacja_WonOdTegoPliku.inc :)

Duch:
Dobra dzieki za pomoc jak narazie usunalem te charakterystyczne i juz lepiej chodzi

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod