Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Dzwięki w symku.
Dominik333:
Witajcie, chciałem dodać do misji Zwierzyniec_OSOB jakieś dźwięki z radiotelefonu, chciałem posłużyć się Zwierzyńcem_POSP i w eventsach znalazłem takie coś:
node 5000 0 blokada_zepsuta sound 1760.0 0.5 3000.0 blokada_zepsuta.wav endsound
//
event blokada_zepsuta sound 10.0 blokada_zepsuta 1 endevent
domyślam się że liczba "1760" oraz "0.5" określają współrzędne w których dźwięk jest odtwarzany, co natomiast oznacza liczba 3000?
youBy:
Trzecią współrzędną.
Dominik333:
Stworzyłem coś takiego i wywala mi cannot file not dzien_dobry.wav czy coś takiego, plik dzien_dobry jest w formacie wav. Nie wiem o co może chodzić. Pomożecie?
node 5000 0 dzien_dobry sound -672.625 0.5 7292.375 dzien_dobry.wav endsound
//
event dzien_dobry sound 120.0 dzien_dobry 1 endevent
youBy:
Czy plik dzien_dobry.wav jest umieszczony w katalogu sounds i zakodowany kodekiem PCM?
Dominik333:
Tak jest w folderze sounds, a kodekiem to nie wiem, a jak zakodować?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej