Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić

 Hamstwo — wspomaganie charakterystyk

<< < (3/4) > >>

youBy:
W skrócie? W kupie siła!

[Ostrzeżenie]Poniższe zapiski mogą wolbrzymiać istotę zjawiska, jednakże chodzi tutaj o jakość a nie ilość :)[/Ostrzeżenie]

Fabryka wyprodukowała serię 10 wagonów. Każdy z nich, hamowany pojedyńczo, jest zgodny z normą i zatrzymuje się na dystansie 450–480 metrów (λ=100% masy hamującej, S100 < 480m). Gdy weźmiemy dowolną trójkę (a jeszcze lepiej więcej wagonów), to taki skład zatrzyma się na 430–440 metrach. Pozytywną cechą tego zjawiska jest to, że przez to wagony mogą mieć słabsze hamulce pojedynczo (500–520 m), bo to skład ma się zatrzymać na 480 metrach.

MichałŁ:
A uwzględniłeś to że wagony nie hamują z tą samą siłą jednocześnie przecież prędkość fali hamowania jest wartością skończoną

youBy:
Misiek, przeczytaj artykuł — ja mówię, jak jest w rzeczywistości.

MichałŁ:
Dalej nie wiem o co chodzi artykuł jest o zwiększeniu nacisku na os co wiąże się z modyfikacja hamulca. To że trzeba zwiększyć przełożenie przekładni albo wstawiać podwójne klocki to czaje. Ale tych twoich obliczeń to nie. Ale dobra nie będę się tu kompromitował.

youBy:
Widzisz… pierwsza część mówi o testach pojedynczych wagonów — gdzie uzyskano pewne wyniki, „sprzeczne z doświadczeniem”. W drugiej części mówi się o badaniach całych pociągów, gdzie droga hamowania okazuje się mniejsza. Oznacza to, że nie są potrzebne tak duże naciski, jak wyszło w pierwszej części.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod