Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator
Propozycja połysku świateł
Patrykos:
Na razie chcemy uzyskac realny wyglad smug z kabiny, na poswiaty (moze) przyjdzie czas.
Chcemy? Kto chce? Wiesz ja testuje poprawki do PC2009 a Ty piszesz jakieś posty.
Nie sądzisz że trzeba skończyć paczkę?
Krzysiek626
OK, bije sie w piers.
libertyn89:
Co do tych semaforow. Zrobione to zostalo na zasadzie plaszczyzny z polprzezroczysta tekstura imitujaca poswiate. Z wiekszych odleglosci efekt jest swietny, natomiast gdy zblizamy sie do semkow, to pasowaloby zeby ta smuga stawala sie coraz mniejsza. Da sie to zrobic, ze zmiana tekstury tej poswiaty co 5-10 metrow jednak wymaga to sporo pracy - konkretnie nalezaloby dokonac zmian w 225 plikach t3d. Na podobnej zasadzie moznaby dorobic takie poswiaty do lokomotyw.
EP08_015:
W semaforach to przeciez tga w ksztalcie kola. Jesli do headlampxx_on dodamy takie kolko z dodatkowym krzyzykiem wyjdzie na to samo co w semkach ale... czasami to kolko moze popsuc teksture za nim, tzn w miejscu kolko moze byc dziura w teksturze. Wiecie o co mi chodzi? Na podobnej zasadzie Yb zrobil nam pierwsza wersje smugi. Na poczatek mozna pocwiczyc to z tekstura od semafora biala.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej