Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Pytania o eventy

<< < (120/149) > >>

kamil1306:
@SKP powiedz jaśniej o co Ci chodzi. Do tej pory działało wszystko ok, tylko chciałem dodać ten dźwięk i coś się zepsuło.

SKP:
Jaśniej umiem napisać tylko tak... Przecież w instrukcji do generatora było napisane, że event losujący trzeba uruchomić przed eventem właściwym...

Sory, ale nie po to piszę instrukcję, żeby ktoś to olewał... Jest plik pomoc.pdf. W dodatku jest to napisane w Generatorze, obok wygenerowanego kodu. Nie rozumiem czemu nie szanuje się mojej pracy, nie pisałem tego dla siebie.

Sawi:
To powinno wyglądać np tak:

--- Kod: ---node -1 0 memodjazd_eu07bug memcell 1.0 1.0 1.0 * 0 0 none endmemcell
event upodjazd_eu07 updatevalues 0.0 memodjazd_eu07bug * 1 1 endevent
event losujgo multiple 0.0 none upodjazd_eu07 condition propability 0.5 endevent
event go multiple 0.0 none mul1go mul2go endevent
event mul1go multiple 0.0 memodjazd_eu07bug sygnaly2 condition memcompare * 0 0 endevent
event mul2go multiple 0.0 memodjazd_eu07bug sygnaly3 condition memcompare * 1 1 endevent
event uruchomlos multiple 1 none goeu07 endevent
event goeu07 multiple 15 none losujgo go endevent
event sygnały2 multiple 20 baltyk_n_sz1 baltyk_e_s2 endevent
event sygnaly3 multiple 60 baltyk_n_s10 baltyk_e_s2 endevent
--- Koniec kodu ---

SKP:
Wciąż nie jest do końca dobrze, bo nie ma np. pierwszego zdarzenia. Najlepiej ponownie wygenerować te zdarzenia i nie będzie kłopotu.

Sawi:
Które dokładnie zdarzenie masz na myśli?
EDIT:
Nie ma co w tym dłubać, bo faktycznie tam na starcie jest sporo namieszane i tylko autor zna założenie. Ja jedynie to poskładałem w miarę do kupy by miało to ręce i nogi.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod