Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Pytania o eventy
Pendolino:
Czyli jak dobrze zrozumiałem: początkowa wartość komórki to 0 0, przejedzie pociąg A zmieni się na 1 0, przejedzie pociąg B zmieni się na 2 0 ?
AtapiCl:
Inaczej - początkową wartość komórki definiujesz razem z nią.
--- Cytuj ---node -1 0 osobowy_mem memcell 0 0 1 osobowy_koch 0 0 none endmemcell
--- Koniec cytatu ---
Może to być dowolna wartość tekstowa + dwie wartości liczbowe. Dodatkowo w evencie z warunkiem możemy nie brać któregoś z parametrów do porównania. W miejscu tej wartości wpisujemy wówczas * (gwiazdkę).
--- Cytuj ---event koch_odj multiple 0.0 osobowy_mem jakiś_event update1 condition memcompare * 0 0 endevent
--- Koniec cytatu ---
Np. powyższy event się wykona, gdy wartości komórek liczbowych są równe 0 (komórka tekstowa nie jest brana pod uwagę).
Trens:
Mimo kilkakrotnego zapoznania z Scenery.doc nadal nie kumam.....
Proszę o wyjaśnienie na przykładzie jak ewent dzwiękowy podpiąć go do torów,aby przejeżdżając lokiem go wyzwolić ?
Manualnie działa (tzn. wyzwalając go kombinacją klawiszy shift+...) - na przykładzie trasy Bizonowo.
node 10000 0 blokada_zepsuta sound 9.42 0.38 83.89 blokada_zepsuta.wav endsound
event KeyCtrl01 sound 1.0 blokada_zepsuta 1 endevent
Natomiast poniższy wpis nie wzbudza żadnych dzwięków, potrzebny jest dodatkowy event?, proszę o konkretny przykład
node 10000 0 blokada_zepsuta sound 9.42 0.38 83.89 blokada_zepsuta.wav endsound
event blokada_zepsuta sound 1.0 blokada_zepsuta 1 endevent
youBy:
Próbowałeś zmienić nazwę zdarzenia na inną niż nazwa dźwięku?
Trens:
--- Cytat: youBy w 03 Maja 2010, 22:58:45 ---Próbowałeś zmienić nazwę zdarzenia na inną niż nazwa dźwięku?
--- Koniec cytatu ---
zmieniłem na:
"node 10000 0 dzwiek100 sound 9.42 0.38 83.89 blokada_zepsuta.wav endsound
event dzwiek100 sound 1.0 dzwiek100 1 endevent"
-brak oczekiwanego efektu
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej