Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Pytania o eventy

<< < (57/149) > >>

Benek:
Dlatego trzeba próbować i wtedy załapiesz jak to działa. Co do pomysłu na zatrzymanie, to jak podasz pojazdowi komendę SetVelocity 0 0, to ten się zatrzyma.

niemiec:
Tylko jak? Mam taką komorkę:

--- Kod: ---node -1 0 st44_cell3 memcell 1.0 1.0 1.0 SetVelocity 0 0 tor2k endmemcell

--- Koniec kodu ---
Kombinowałem z GetValues i PutValues wywołanych eventem po najechaniu na w/w tor2k. Po przejechaniu przez ten tor AI rozpędza się dalej.

Już sobie poradziłem.

szogun:
event balmia_manewry multiple 60 membalmia_manewry odczepiamy_sie balmia_manewry_cd upbalmia_manewry condition memcompare * 0 0 endevent
node -1 0 membalmia_manewry memcell 1.0 1.0 1.0 * 0 0 none endmemcell
event upbalmia_manewry updatevalues 0.0 membalmia_manewry * 1 1 endevent

Efekt - przy odpalaniu symka Unrecognized command: 0 i Player train not exists. Nie wiem co tu może być źle.

Benek:
A wykomentuj to i odpal. Nie widać, by było coś dziwnego w tym kodzie.
PS. używaj [ code ].

szogun:
W momencie gdy z multiple balmia_manewry wywalę komórkę pamięci i condition memcompare * 0 0 wszystko działa (muszę mieć warunek na pojedyncze wyzwalanie).

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod