Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Słup na teksturze

<< < (2/2)

dx286:
Spróbuj załatwić to narzędziem perspektywy, jest w przyborniku lub shift+p na zaznaczenie.

siodemkanaoporach:

--- Cytat: Patrykos w 27 Stycznia 2010, 20:24:07 ---Musiałbyś mieć wtyczkę z PTLens. W filtrach potem jest zakładka z zniekształceniami i taka opcja Lens Destruction.

--- Koniec cytatu ---
Zaraz spróbuję, dzięki za odpowiedź.

--- Cytat: dx286 w 27 Stycznia 2010, 20:30:38 ---Spróbuj załatwić to narzędziem perspektywy, jest w przyborniku lub shift+p na zaznaczenie.

--- Koniec cytatu ---
Próbowałem, jednak nic to nie dało.

   « Dodano: 28 Stycznia 2010, 14:26:18 »Jakim narzędziem i w jaki sposób mogę złączyć czoło z bokiem tak, aby wszystko ładnie pasowało?

Patrykos:
Najpierw używasz stempla, a potem plasterka.

Cesky Kretek:
Ewentualnie operując na warstwach (1 warstwa bok, 2 warstwa czoło), przedłużasz stemplem każdą tak żeby nachodziły na siebie jakimś dłuższym kawałkiem, następnie tę warstwę wyżej zaznaczasz tak w połowie długości którą nachodzi na tę niższą, aż do jej końca, potem opcja wtapianie zaznaczenia - np. na 5 pikseli i usuwasz. Możesz nacisnąć delete kilka razy co prawdopodobnie da lepszy efekt.

Nazwy narzędzi mogą się nieco różnić, bo mówię z pamięci jak to wykonać w Photoshopie.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod