Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Mechanizm machajki.

(1/2) > >>

RooteK:
Mam problem z odwzorowaniem w MaSzynie, w miarę dokładnie, mechanizmu drezyny ręcznej. Pendulum01 to oczywiście dźwignia napędzająca. Do niej jest "przyparentowany" pręt przenoszący napęd - pendulum02. Ich pivtoty zaznaczyłem żółtym i czerwonym krzyżykiem (są one obrócone względem siebie o 180*). Teoretycznie dolna końcówka pręta powinna zataczać koła jakby była przymocowana do koła zębatego (na rysunku wheel03), w maszynie niestety wykonuje ona ruchy posuwiste w górę i w dół ;) Czy można temu jakoś zaradzić i urealnić cały proces czy raczej na obecne exe jest to niewykonalne?

adsim:
Raczej wątpię, żeby to było wykonalne. Ruch pendulum02 jest uzależniony zarówno od wheel03, jak i od pendulium01, a tego pivotami nie zrobisz. Tak mi się przynajmniej wydaje.

Quark-t:
A'propos tego, co napisał @adsim, to analogiczny problem jest z Tygrekiem w MaSzynie - wiązary zamiast pracować normalnie latają jak wskazówki od zegara :p I (chyba) nikt do tej pory nie wymyślił jak to zmienić.

Jeżeli się mylę, to przy okazji powinny wypłynąć dane owego kogoś, kto to zrobił, więc prościej będzie dojść do rozwiązania ;]

Dolmio89:
Już dawno na forum było pisane że exe nie obsługuje tego rodzaju animacji i dlatego parowozy to dopiero w SPT.

nbmx:
Jak tworzyliśmy machajkę to byle działała :) i wtedy tylko koła oraz rączkę zrobiłem. A nie było potrzeby modyfikować kodu aby dodać wiązary itp. (i tak nie były widoczne w modelu)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod