Symulator EU07 (i nie tylko) > Screeny
Screeny z edytora
Ra:
Ponieważ coraz więcej osób używa edytora do tworzenia tras realistycznych, myślę że warto czasem pokazać, jak to wygląda na roboczo. Na początek kawałek Wrocławia Głównego - semafory wjazdowe się nie zmieściły - rozdzielczość 2px/m. Autorem jest @surgeon.
« Dodano: 15 Października 2009, 13:18:34 »Drugi obrazek - pętla tramwajowa wraz z okolicznymi ulicami, wymodelowana w edytorze - rozdzielczość 4px/m. Wstawione zostały również słupy (2 są do poprawienia), ale nie są jeszcze powieszone druty.
« Dodano: 20 Października 2009, 14:58:03 »Trzeci obrazek - zdjęcia lotnicze Wrocławia z narysowanymi torami (125px/km). Dalszy rozwój scenerii jest uzależniony od chętnych do tworzenia modeli obiektów, występujących na danym terenie i w okolicach.
ShaXbee:
Edytor wyglada coraz zgrabniej.
Taki lekki OT - czy masz moze mozliwosc generowania geometrii podsypki dla zwrotnic w edytorze?
Ra:
Ostatnio przeliczałem modele podsypki dla zwrotnic ręcznie (na 7 trójkątów). Muszą być zrobione zwykłymi trójkątami, a nie jako model, ponieważ Symek nie pozwala na pochylanie modeli, a idealnie płaskie odcinki są w rzeczywistości rzadkością. Mapowałem je też ręcznie, teksturą zwykłej podsypki, ale to nie wyszło najlepiej. Albo trzeba zrobić specjalną teksturę pod zwrotnicę, albo dodać więcej trójkątów.
« Dodano: 29 Października 2009, 13:18:54 »Na załączonym obrazku niepełna prezentacja aktualnych możliwości edytora. Podsypka o wysokości 0.6m, szerokości 0.9m od szyny plus 0.9m na pochyleniu. Słupy w odległości 2.6m od osi toru. Potrzebujemy pomocy przy przerabianiu słupów i wysięgników.
ShaXbee:
Byłbyś w stanie zrobić również generowanie tekstury podsypki?
Ra:
Wątpię, czy używanie tekstury torowiska na modelu podsypki zwrotnicy ma sens, chociażby ze względu na to, że podkłady pod rozjazdem są zwykle drewniane, a nie betonowe, są dodatkowo opornice, więcej smaru itd. O ile dobrze kojarzę, to @Paul zrobił program do generowania takich tekstur jakiś czas temu (nie używałem).
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej