Autor Wątek:  Wydzielone z: Smugi  (Przeczytany 1507 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline libertyn89

  • Wiadomości: 2002
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Wydzielone z: Smugi
« dnia: 05 Września 2009, 20:07:08 »
Znowuz posluze sie cytatem. @youBy w watku o Dizelpacku:
Cytuj
Co do smug, to teraz są tylko i wyłącznie dla obserwatora z kabiny po włączeniu wszystkich trzech świateł jak jest ciemne oświetlenie. Ten sposób jest na razie wystarczający, gdyż nie potrzeba sortować obiektów i smug do renderowania. A sortowanie dynamiców to kapkę dużo roboty i ciut FPSów...

EDIT: youBy byl pierwszy, prosze na bocznice.

To wydalam.
/ Żuk
« Ostatnia zmiana: 05 Września 2009, 22:08:26 wysłana przez Żuk »
Pozdrawiam, Karol