Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Dźwięki jako .inc, bez eventów

(1/1)

Rozi:
Witam, czy jest możliwość odtwarzania dźwięków w symulatorze, np. bez wstawiania eventów? Chodzi mi o to, aby np. wstawić gwar ludzi na stacji, oni by sobie tam gadali na okrągło, ale żeby nie musiało by to być robione na eventach (np. wstawić to jako include).

Rozi:
OK, chyba doszedłem do tego. Na przykładzie:
node 100 0 (p1)_dzwon2 sound 3.5 0.0 -6.0 CrossingBell2.wav endsound

Określam odległość z jakiej ma to być słyszane, nazwę, współrzędne i nazwę dźwięku. I wpisuję to do scenerii. Dobrze rozumiem? Co to jest to "(p1)_dzwon2"?

   « Dodano: 16 Sierpnia 2009, 17:18:11 »I czy musi to być wyzwalane eventem?

AtapiCl:
Musi być eventem - choćby raz. Możesz sobie inc zrobić, w nim zestaw eventów (i node sound, które współrzędne i odległość pobiera ze wpisu (pX)) i na starcie scenerii odpalić.

libertyn89:

--- Cytat: Rozi w 16 Sierpnia 2009, 17:17:03 ---Co to jest to "(p1)_dzwon2"?

--- Koniec cytatu ---

@Mariusz1970 tlumaczyl to kiedys jako komorke pamieci pod jaka zapisany jest ten dzwiek. W scenery.doc nic o tym nie ma, poniewaz tam w ogole jest opisany inny sposob wyzwalania eventow dzwiekowych, ktory nie zostal wprowadzony. To (p1) zostanie zamienione na konkretne slowo/znak/liczbe, ktora podasz jako pierwszy parametr komendy include.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod