Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Zalesianie tras
PEKAP:
Nie wiem jakim sposobem uzyskujesz tekstury pól, ale żeby uzyskać ten odstęp między uprawą a torem, o którym mowa była wcześniej można zrobić screena z maps google obejmującego pole plus tor (przykład w załączniku). Dodatkowo ten pas chwastów można pociągnąć cały czas wzdłuż torów, nawet tam gdzie nie ma pola uprawnego, ot tak dla zwiększenia realizmu. Pamiętać należy także o płynnych przejściach tekstury. Jest na to dobry sposób. Na brzegach wierzchniej warstwy (w tym przypadku pola) trzeba zastosować płynne przejście od zerowej do stuprocentowej przeźroczystości (wymagana tekstura tga).
siodemkanaoporach:
Tyle, że taka tekstura jaką @PEKAP przedstawiłeś jest bardzo niskiej jakości. Mam nadzieję, że będzie ona lepsza ?
REWIZOR:
Przeczytaj post @PEKAPa jeszcze raz uważnie.
Rozi:
@PEKAP, jak mi dasz twoje tory, to zrobię ci z tymi polami co chcesz :)
« Dodano: 19 Sierpnia 2009, 21:30:46 »OK, włączam Google Earth i 3D Max'a i do roboty ;)
kurak303E:
Usunięto, na przyszłość prosze darować sobie takie gafy /REWIZOR
Ej ludzie, to skoro będziecie korzystać z googleeartha, to czemużby nie rypać takich realnych tras?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej