Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 POMOCY - KONWERTOWANIE

(1/2) > >>

saper_unreal:
otoz robilem kiedys do gta 3\VC samochody low-poly (max 2000 poly) i etraz nie weim, jak moglbym je przekonwertowac, by dzialaly w maSzynie...jesli ktos mialby jakis tutorial czy cos, chetnie dodam cos od siebie :)

artekos:
przeczytaj se tutoriala na stronie o tworzeniu pociagow, a moze cie oswieci, auta z VC maja chyba za duzo poly i zamiast czego one mialy by byc??chyba nei zamiast pociagow...

saper_unreal:
na wagonach z pociagami...ale dobra, niewazne.

Teraz, skoro artekos zglosil za moja namowa chec zrobienia jakiegos loka badz wagonow do amszyny, porzeba mu szkicow, szkicow kabin, etc. Arti ladnie wszystko posklada, dzieki czemu bedziemy mogli cieszyc sie jescze bardziej rozbudowana amszyna :)

Pit:
Porób samochody, ale 200-300 poly to max. Najlepiej zeby miały ze 100 bez kół. Nie musza miec idealntch kształtów.

Kakish:

--- Cytat: "Pit" ---Porób samochody, ale 200-300 poly to max. Najlepiej zeby miały ze 100 bez kół. Nie musza miec idealntch kształtów.
--- Koniec cytatu ---


Buu, a fabia ma 700 i nadal nie ma idealnych ksztaltow, sa wozy ktore sie latwiej formuja a sa takie co sie formuja gorzej i trzeba wiecej polysow na nie "powydawac".

Jakby co to porobilem dzisiaj fotki z 10 roznym modelom i moge poudostepniac (kilka z nich to maxi kanciaki)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod