Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Problem ze zmapowaniem modelu

(1/2) > >>

eu07-001:
Witam.
Niedawno zacząłem tworzyć proste modele z box-ów w notatniku. Wszystko dot. mapowania obliczam w systemowym kalkulatorze. Ale mimo iż wpisy mam takie
--- Kod: ---//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: none
Type: Mesh
Name: slup
Anim: false
Ambient: 150.0 150.0 150.0
Diffuse: 200.0 200.0 200.0
Specular: 100.0 100.0 100.0
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: wiatanatablodj-1.bmp
MaxDistance: 900
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           0.0 0.0 0.0 1.0
NumVerts: 24
8
-0.125 -0.125 0.0 0.828125 0.265625
0.125 -0.125 0.0 0.8671875 0.265625
0.125 -0.125 5.5 0.8671875 0.953125

8
0.125 -0.125 5.5 0.8671875 0.953125
-0.125 -0.125 5.5 0.828125 0.953125
-0.125 -0.125 0.0 0.828125 0.265625

16
0.125 -0.125 0.0 0.828125 0.265625
0.125 0.125 0.0 0.8671875 0.265625
0.125 0.125 5.5 0.8671875 0.953125

16
0.125 0.125 5.5 0.8671875 0.953125
0.125 -0.125 5.5 0.828125 0.953125
0.125 -0.125 0.0 0.828125 0.265625

32
0.125 0.125 0.0 0.828125 0.265625
-0.125 0.125 0.0 0.8671875 0.265625
-0.125 0.125 5.5 0.8671875 0.953125

32
-0.125 0.125 5.5 0.8671875 0.953125
0.125 0.125 5.5 0.828125 0.953125
0.125 0.125 0.0 0.828125 0.265625

64
-0.125 0.125 0.0 0.828125 0.265625
-0.125 -0.125 0.0 0.8671875 0.265625
-0.125 -0.125 5.5 0.8671875 0.953125

64
-0.125 -0.125 5.5 0.8671875 0.953125
-0.125 0.125 5.5 0.828125 0.953125
-0.125 0.125 0.0 0.828125 0.265625

--- Koniec kodu ---
W symulatorze wygląda to tak [zał1]
Tyle że to ma się mapować od około 34 piksela od góry a nie od zera.
Czy coś źle obliczyłem? Czy tak to już jest i muszę zmienić mapowanie?
Pozdrawiam.

libertyn89:
Jak ty to obliczasz? Normalnie respekt. A co do tematu, to mysle jednak, ze latwiej bedzie zrobic to w 3ds maxie.

Marconi:
Mapuje się od dołu do góry, a nie z góry do dołu.

Ra:
Tak przy okazji napiszę, że ja robiąc modele T3D w notatniku konwertuję je moim programem do 3DS a następnie oglądam w programie Browz 3D. Nie obsługuje to co prawda mapowania tekstur, ale można szybko sprawdzić, czy model nie ma dziur.

eu07-001:

--- Cytat: Marconi w 27 Lipca 2009, 14:29:07 ---Mapuje się od dołu do góry, a nie z góry do dołu.

--- Koniec cytatu ---
Czyli wartośc 0.265625 mam zamienic na 0.953125 i odwrotnie?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod