Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Moje problemy z Gmax'em

<< < (12/13) > >>

puma2091:
Myślę że biblioteka będzie mi potrzebna tylko do terenu.
Poprostu skrypty były
--- Cytuj ---zmiksowane
--- Koniec cytatu ---
.

   « Dodano: 26 Lipca 2009, 14:47:08 »Okej a teraz jak się łączy rozjazd z torem tak aby nie było null tracka?

dymus:
Wybierasz  w skryptach zwrotnica, create i klikasz na prosty tor. Zwrotnica powinna pojawić sie w przedłużeniu toru prostego.

Sm 42 driver:

--- Cytat: puma2091 w 26 Lipca 2009, 14:24:37 ---Okej a teraz jak się łączy rozjazd z torem tak aby nie było null tracka?

--- Koniec cytatu ---
Przy pomocy Flexa. Znajdziesz go w zakładce Track. Występują tam 3 rodzaje toru:

* line - prosty
* arc - łuk
* flex - łącznik (odcinek)Klikasz na Flex, następnie Create (to pierwsze ;]). Najeżdżasz kursorem na koniec toru, klikasz LPM na tym końcu toru i przytrzymując LPM "ciągniesz" do zwrotnicy lub do toru który chcesz połączyć, po czym puszczasz LPM ;]
Pzdr

PS. @dymus mnie uprzedził ;] Jeśli chcesz do prostego toru dodać zwrotnicę to zrób tak jak napisał @dymus. Jeśli masz już wstawioną zwrotnicę i tor i chcesz je połączyć to stosuj flexa.

puma2091:
To w takim razie jak się tworzy teren?

Sm 42 driver:
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,6244.0.html
Tutaj jest napisane jak to się robi ;]

Ja natomiast praktykuję wstawianie terenu jako zwykły plane, oczywiście z odpowiednią ilością segmentów aby była możliwość późniejszego zróżnicowania wysokości. Następnie teksturowanie (Modifiers -> UV Coordinates -> UVW Map) następnie ustawiasz powtarzalność tekstury "podglądając" ją w okienku Perespective. Jeśli chcesz zróżnicować wysokości to najpierw trzeba skonwertować plane do Editable Mesh (PPM na obiekcie [w tym wypadku plane] -> Convert to -> Convert to editable mesh). Następnie u góry menu pojawi ci się pięć ikonek (3 kropki, trójkąt pusty w środku, trójkąt, kwadrat, sześcian). Klikasz na ikonę z kropkami, na plane pojawiają sie niebieskie punkty, po zaznaczeniu któregokolwiek (lub kilku) punktu możesz zmienić jego położenie.
Pzdr

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod