Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Tworzenie kabiny i nakładanie tekstur na jej elementy
TeKatka:
Witam!
Trochę się uczę (na własnych błędach) w 3ds maxie. Próbuję zrobić taką bardzo prowizoryczną kabinę do pojazdu. W związku z tym mam pytania:
1.Samą "budkę" trzeba stawiać z box-ów, tak?
2.Czy na tą "budkę" oraz inne elementy można nakładać tekstury w sposób opisany w tym poście? (http://eu07.pl/forum/index.php/topic,9075.msg90693.html#msg90693)
3.Czy jak coś już się stworzy i nałoży tekstury, to wystarczy tylko wyeksportować do katalogu z pojazdem?
Pozdrawiam!
EP08_015:
Tak z boxa, ale musisz potem uzyc funkcji FLIP celem odwrocenia widocznosci scian. Jaki to pojazd? Bo moze sie okazac ze bude bedziesz musial robic z kilku boxow i recznie wyciac odpowiednie sciany.
TeKatka:
Ten pojazd to SP32, ale to tylko tak dla nauki.
EDIT:
Mam jeszcze jeden problem: otóż po oteksturowaniu w sposób z w/w wątku i wyeksportowaniu do t3d nie pojawiają się tekstury. Otworzyłem ręcznie plik t3d i zobaczyłem wpis
--- Cytuj ---Map: none
--- Koniec cytatu ---
. Zmieniłem go ręcznie zamiast none wpisując nazwę tekstury. Czy jest jakiś inny sposób (czyt. automatyczny), aby nie trzeba było robić tego ręcznie?
El Mecánico:
Convert to editable mesh?
TeKatka:
Po nałożeniu tekstury i odpowiednim jej ustawieniu dałem "Convert to Editable Mesh", jednak nic to nie zmieniło.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej