Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 060DA-1020 Lotos Kolej i 2 cysterny

<< < (3/4) > >>

pol102:
Z tego co pamiętam mapowanie Rumuna jest przygotowane dość zmyślnie, wystarczy powiedzieć, że to dzieło Q wsparte przez yB(yB pomagałeś, prawda?) i 200Mb zdjęć. Wystarczy zwykły kompakt 4Mpix i można robić dobre tekstury.

dx286:
Chcę powiedzieć że nie mam aparatu cyfrowego i używam zdjęć z internetu :)  to i tak niezłe zdjęcia znalazłem na tą teksturę(oprócz tego czoła 060da). Jak bym miał sprzęt do fotografowania, to już by mnie w domu nie było dawno.
Tekstury ST43 PKP są ładnie dopasowane do tego modelu i niedociągnięcia są prawie niezauważalne(może to co uważam za niedociągnięcia, specjalnie zostało tak zrobione)

   « Dodano: [time]Mon Jul  6 14:36:32 2009[/time] »Jest w tym modelu kolejna paskudna sprawa, dobrze że przypomniałem sobie, żeby napisać o tym. Chodzi o reflektory. Od strony kabiny "A" są reflektor jest wymodelowany od zewnątrz, a od strony kabiny "B" jest samo zdjęcie (symuluje wnętrze reflektora, nie jest wymodelowany poprostu). Także niewiem jak z tym zezem, czy w ogóle da się to zrobić na tym modelu.


   « Dodano: [time]Mon Jul  6 14:43:39 2009[/time] »Na pierwszym załączonym zdjęciu widzimy model. Tekstura pochodzi prawdopodobnie ze spodu(ze tekstury czoła).(A)
Na drugim zdjęciu tekstura reflektora pobrana z przeznaczonego miejsca na pozycje reflektorów, na teksturze(4 pozycje, lewy włączony, wyłączony...)(B)
I znowu przerwa w odpowiedziach...

Quork QTar:

--- Cytat: dx286 w 06 Lipca 2009, 14:30:47 ---Chcę powiedzieć że nie mam aparatu cyfrowego i używam zdjęć z internetu
--- Koniec cytatu ---
Oj, uwazaj... Zezwolenie posiadacza praw autorskich masz?

dx286:
No to już siedzę za kratami. Chcę powiedzieć że nie kradnę tekstur surowo z modelów w innych symulatorach, bo tak może zrobić każdy. A zdjęcia które znajduję, nie były specjalnie robione na teksturę na model(tak mi się wydaje, bo autor robi zdjęcie pojazdu z pewnego kąta, na teksturę chyba wygoniej byłoby porobić zdjęcia prosto z boku)
*A skąd bym miał teksturę w takiej lichej jakości? Muszę sam prostować je(może głupie, ale tak powstało wiele moich tekstur)
A w załączniku widzimy jeszcze jedną niepodobająca mi się rzecz w modelu.
1 załącznik: Tekstura w porządku (po prawej na teksturze, to tylko testy) Kabina A - Kabina B
2 załącznik: Tekstura złożona z różnych fragmentów. Kabina B - Kabina A

Patrykos:
Jedyna rada: dać sobie spokój z tym rumunem, model jest nie skończony i zawiera błędy w mapowaniu.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod