Autor Wątek:  Dostosowanie sił do nacisku zestawów kołowych.  (Przeczytany 3017 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline lukasz_cmg

  • Wiadomości: 228
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Dostosowanie sił do nacisku zestawów kołowych.
« dnia: 06 Czerwca 2009, 23:22:49 »
Na czym to polega?

Ja wiem, że bardzo starasz się zadawać oryginalne pytania, ale ten sposób to już przesada. Proszę o bardziej przemyślaną treść, popraw to.

REWIZOR

« Ostatnia zmiana: 06 Czerwca 2009, 23:35:43 wysłana przez REWIZOR »
„Nie każdy, kto do mnie mówi: ‚Panie, Panie’, wejdzie do królestwa niebios, lecz tylko ten, kto wykonuje wolę mego Ojca, który jest w niebiosach."
Mateusza 7:21

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Dostosowanie sił do nacisku zestawów kołowych.
« Odpowiedź #1 dnia: 06 Czerwca 2009, 23:40:47 »
Ja mam taką propozycję, abyś dobrze pomyślał, sporządził listę pytań i dopiero po jej sporządzeniu udał się z pytaniami na forum. Oczywiście gdy wcześniej poszukasz w google odpowiedzi na te nurtujące Ciebie pytania, tym lepiej.

Offline MichałŁ

  • Wiadomości: 1179
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 37
Odp: Dostosowanie sił do nacisku zestawów kołowych.
« Odpowiedź #2 dnia: 07 Czerwca 2009, 07:55:45 »
To już chyba kiedyś było. Osłabiane są wtedy wzbudzania pierwszych silników w wózkach w kierunku jazdy powoduje to zmniejszenie momentu obrotowego tych silników . Ponieważ podczas ruszania przednie osie w wózkach są słabiej dociążone niż tylne i kiedy jest ślisko mogą łatwo wpaść w poślizg.