Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Nowa wersja loadera START.EXE

<< < (15/20) > >>

EP08_015:
A co do loadera może by w puźniejszym terminie dodać ładowanie tekstury dla modelu powiedzmy że dla danej trasy program ma przypisane takstury domyslne ale po wyświetleniu okna WYBIERZ TEKSTURE DLA KAŻDEGO MODELU można by dowolnie zmieniać tekstury może nawet i modele aby nie trzeba było tak jak ja kombinować i tworzyć 25 plików tej samej trasy i tylko zmieniać rodzaj tekstury dla każdego modelu. To by umozliwiło tym słabiej znającym się na wprowadzenie dowolnej tekstury dla każdej lokomotywy czy tej co mijamy czy też tej co prowadzimy. Okienko by wyświetlało np tylko nazwy plików tekstury np ep08-013. Oczywiście dla każdego pojazdu program musiał by znać liste tekstur przypisanych do niego np w pliku tekstowym jakimś. Każdy by mógł sobie do niego dopisywać własną.

Pit może pomyslisz o tym co?

Pit:
tekstury mógłby wyszukiwać po masce - np eu07-???.bmp / tga gdzie ??? sa cyframi

Tylko wtedy trzebaby przerabiac pliki scn mniejszycgh tras, zeby w scn byla atmosfera, include scm, eventy i sklady a nie caly teren.
Bo innaczej start.exe musialby przepisywac caly duzy plik zmieniajac 3 znaki.

mw158979:
Czemu ma byc podawane, ze sie jedzie w nocy albo w dzien? Przeciez jest okreslona pora jazdy, nawet zegar. Program chyba sam moze wymyslic, jaka sceneria nas uraczyc.

A przy okazji, czy istnieje mozliwosc plynnej zmiany np. z popoludnia w wieczor?

Co innego z mglami:  duza, mala, zadna, ok, tu nie ma reguly.
Ale one chyba powinny miec charakter lokalny - czy jak jest mgla to  wszedzie taka sama?

PS: oczywiscie, ze nie od razu Rzym zbudowano

mw158979

Dżyszla:
Jest taki ciekawy błąd w symku, że przy długich elementach mgła zmienia się i gęstnieje w środku... Generalnie, to fajnie by było, jakby mgła się zmieniała automatycznie w określonych jakiś granicach.
Taki dusk też byłby ciekawy, gdzie dokądnie oznacza po polsku zmierzch, czyli od zachodu słońca do nocy.

Marcin_EU:

--- Cytat: "Dżyszla" ---Jest taki ciekawy błąd w symku, że przy długich elementach mgła zmienia się i gęstnieje w środku...
--- Koniec cytatu ---

To nie w symku tylko w scenerii, nie wolno robic tak duzych trojkatow.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod