Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Opcja rotate

(1/2) > >>

PEKAP:
Witam
Mam następujący plik .inc:

--- Kod: ---//1 - tekstura szyny, 2,3,4 - współrzędne, 5,6,7 - obrót
origin (p2) (p3) (p4)
rotate (p5) (p6) (p7)

node 1000 0 none model 0 0 0 0 plk/TpB.t3d (p1) endmodel

rotate 0 0 0
endorigin
--- Koniec kodu ---
A wpis do scenerii wygląda tak:

--- Kod: ---include;plk/tpb.inc;plk/rail_screw_used2-n.bmp;0.0;0.0;0.0;10;10;10;end

--- Koniec kodu ---

Chcę aby ten model był obrócony w każdej płaszczyźnie o kąt 10o. Jak włączam scenerię, okazuje się, że obrót zastosował się tylko do płaszczyzny poziomej [rotate (p5) (p6) (p7)]. Nie wiem czy ja coś źle robię, czy opcja rotate działa niewłaściwie?

Pozdrawiam

Przenoszę.
Akvin


youBy:
Tu chyba chodzi raczej o reakcję node model. Zobacz, czy zwykły wielokąt (node triangle, node trianglestrip) się obraca.

PEKAP:
Tak, 'triangle' obraca się prawidłowo, w każdą stronę.

youBy:
A zobacz pozycję obróconego modelu. Ona powinna się zmieniać. (Model powinien wtedy być przesunięty wpisem node ... model a b c, gdzie a, b, c to współrzędne.)

PEKAP:
Pozycja obróconego modelu zmienia się właściwie.

Jaka jest maksymalna ilość parametrów (p1, p2, p3...) w pliku .inc? Bo jakby była wystarczająco duża to problem rozwiązałbym inaczej.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod