Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 dzwieki otoczenia

(1/3) > >>

t0mcioo:
Mam pytanko do tworcow maszyny: czy jest w obecnej wersji mozliwosc wsadzenia do scenerii dzwiekow otoczenia (wiatru, wody, halasu aglomeracji miejskiej)? Wsumie pewnego rodzaju pierdółka i jezeli nie ma obecnej mozliwosci to nie stawajcie na glowie byscie ja pisali do nastepnej wersji. A pytam poprostu z ciekawosci - poprostu czsami czekajac przy jakims S1 czas milej by mogl plynac jakby sie slyszlo np. wiatr wiejacy za okne (az by sie chlodniej zrobilo w lato ;ppppp ) :D

McZapkie:
Oczywiscie ze jest taka możliwośc, pisałem o tym wieloktrotnie, ale fakt,
w scenery.doc nie jest to porządnie opisane.
Przykład jest w:
przejazd2tssd.inc

Definicja dźwięku:
node 100 0 (p1)_dzwon1 sound -8.0 0.0 4.0 CrossingBell1.wav endsound
gdzie 100: odległość połowicznego zaniku, 3 liczby to współrzędne.

Event wyzwalający dzwięk:
event (p1)_bell1on sound 2.0 (p1)_dzwon1 -1 endevent
gdzie -1 oznacza że dźwięk ma byc zapętlony, 1: niezapętlony (chyba).

Tak więc szczekania psów, zapowiedzi na stacjach czy też komunikaty radiowe (oczywiście przy odpowiednio dobranych odległościach zaniku)
powinny dać się zrealizować.

bve2:
ale nie ma jeszcze takiej możliwości że np.stajesz na stacji i w tym momencie odgrywany jest dźwięk zapowiedzi??

uetam:
No właśnie jest taka możliwość:)

McZapkie:
Jest taka możliwośc ale oczywiście to nie jest selektywne ze względu na konkretny pociąg, tak jak inne eventy, niestety.

Mc

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod