Symulator EU07 (i nie tylko) > Publikacje
Spalinowo
t0mcioo:
oki a teraz kilka mojich uwag:
wawoz fajny ale dzwiek nie jest w nim realistyczny (zapewne nie zalezy to juz od trasoskrypciarza lecz od samego 'sound enigine' z maszyny (przejezdzajac na wysokich obrotach w kabinie powinen byc owiele glosniejszy dzwiek wytworzony porzez odbijanie sie fal dwiekowych od scian)
podczas pierwszej mijanki ai zatrzymuje sie, rusza pod sam sem. wyjazdowy i znowu staje (wszystko robi dosyc lagodnie), natomiast ja puki nie podjechalem poza koniec peronu nie dostalem zielonego na wyjazdowce (mozliwe ze akurat to byl przypadek bo gralem tylko 1 raz w ta sceneriie)
przy dojechaniu do stacji maciezystej moznabyloby zrobic kolejna mijanke tak by moznabylo sobie w kolko pojezdzic, badztez przy nacisnieciu odpowiedniego klawisza zjechac na bocznice (z tego co pamietam jest tam tylko jeden tor a nie minimum 2, ktore bylyby polaczone z wjazdem i wyjazem (brak mi slow by to trafnie opisac))
AI podczas jazdy przez stacje nasza maciezysta (gdy my juz sobie manewrujemy po bocznicy) przelatuje przeznia jakas 80kph i nie zatrzymuje sie na s1 na wyjazdowym (wsumie taz tak chalem zrobic ;p )
acha - wodospad tez jest fajny (a bynajmiej jak sie jedzie to fajnie to wyglada - brakuje tylko szumu wody ;D)
McZapkie:
Co do dzwięku w wąwozie to akurat można zrobić - wystarczy zdefiniować Environment flag jako canyon a nie flat - będzie trochę głośniej i ciut ciemniej. Podobnie tylko mocniej działa tunnel, a bridge podgłasnia ale nie ściemnia oświetlenia.
Etek41:
Całkiem przyzwoita traska, szkoda tylko, że w symku ze spalinowych jest tylko SN61 :-(
t0mcioo:
zawsze mozesz zmienic na jakis z elektrowozow - maszyna jeszcze nie ma opcji detekcji napiecia na trasie (no wiadomo o co biega)
a bynajmiej nie w obecnej wersji (chyba ze z pantografowym patchem zostalo to zmienione)
Gneisenau:
Trasa rzeczywicie bardzo ładna, praktycznie są 2 rzeczy do ktorych można się przyczepić. Pierwszą z nich są krótkie perony, a drugą to wydaje mi się że coś nie tak jest z prędkością. Otóż jadę już dobre 120 km/h a otoczenie porusza się tak jak przy 50 km/h w qarku. Może jest to spowodowane dużą ilością fps. nie wiem..
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej