Symulator EU07 (i nie tylko) > Infrastruktura kolejowa
Jakie zakłady przemysłowe funkcjonowały w Twojej okolicy?
nail_bomb:
--- Cytat: Paul w 23 Maja 2009, 23:07:45 ---
Przy okazji, do kogoś z Bielska - czy dalej do B. B. Wschód dowożone są cysterny, które zaczęły się tam pojawiać jakieś 3 lata temu?
--- Koniec cytatu ---
Jeżdżę tamtędy codziennie, ostatnio widziałem dwie o ile dobrze pamiętam w pażdzirniku tamtego roku. Poza tym kilka Eaos-ów zostawiają tam na bocznicy z węglem i to chyba wszystko.
Co do Bultenu, to dawno tam nic nie widziałem.
rav3390:
--- Cytat: Kozi w 21 Maja 2009, 23:20:47 ---Jakim ZNTK? Chodzi ci o Tabor Dębica? ZNTK chyba to nie było albo ja za młody jestem żeby to pamiętać.
--- Koniec cytatu ---
ZNTK jest w wielu miejscach więc powiem gdzie są opuszczone, itp. a w nawiasie są daty likwidacji:
1. Biłgoraj (1997)
2. Sędziszów (1992)
3. Lubań (2000)
4. Łapy (2009)
5. Piła (2003)
6. Pruszków (1999)
7. Słupsk (niewiem)
8. Stargard Szczeciński (2000)
9. Wrocław (1999)
« Dodano: 21 Września 2009, 15:05:46 »Ogólnie to przy moim osiedlu jest wiele zakładów, a torowisk jeszcze więcej. W większości to są bocznice do postoju ale są opuszczone tory, jest lokomotywownia i wagonownia. Jest na co popatrzeć. Spróbuje strzelić kilka fotek.
Preki:
Siedlce skromnie natomiast się prezentują. Mam tu montownię taboru Staldera, Mostostal, PEC, firmę Odmet (handlującą różnym żelastwem), dawną odlewnię staliwa Stalchemak, równie dawne zakłady dziewiarskie Karo i silosy Cargillu. Stalder zajmuje dawny teren PLK przy przystanku Siedlce Wschodnie (właściwie to go dzierżawi od peelki). Zaraz na północ od Stadlera jest punkt zdawczo-odbiorczy, z którego to wagony wyjeżdżają do Mostostalu/PEC/Odmetu na haku mostostalowskiej 409Da lub 401Da. Czasem przy większym transporcie węgla dla PEC udzieli się "większa" lokomotywa prywaciarza (nakręciłem tam filmik z T448p PTK Holdingu, na popychu jechała 401Da). Druga grupa bocznic znajduje się na północy miasta. Punktem stycznym z siecią PLK jest rozjazd zaraz przed granicą Siedlec, na linii do Sokołowa Podlaskiego. Tam właśnie jest bocznica do dawnego Karo i Cargillu. Nie wiem, co wożą na teren pierwszego zakładu (lub z niego wywożą), ale transportują towar zwykle Gagsami lub Haisami. Składy są tak długie, że lokomotywa nie może ich objechać, więc trzeba wyciągnąć wagony na linię, i pchać do stacji w Siedlcach. Cargill natomiast nie eksploatuje bocznicy, przez to przejazd na ulicy Sokołowskiej jest nieprzejezdny dla pojazdów szynowych. Na bocznicy pracuje lokomotywa 409Da o nieustalonym numerze (cała pomalowana na zielono, z wyjątkiem czołownic).
To tyle, jeśli chodzi o Siedlce.
tomekilawa:
W Iławie mamy kilka bocznic , ale w sumie tylko jedna używana - PEC Iława. Reszta bocznic prowadziła do :
- grupa elektrim , zakłady zbożowe (data zamknięcia bocznicy nieznana);
- centrala materiałów budowlanych OCMB zamknięta coś koło 2000r. (rozebrana);
- zakłady wapniowo - piaskowe Iława (bocznica zamknięta około 3 lata temu). Mieli tam 3 tory (bocznicowe) - 2 tory na terenie zakładu i tor wyciągowy. Mieli również lokomotywownie dla 401Da.
bve2:
W Sanoku byly 3 bocznice - jedna do elewatora zbozowego - nigdy tam nic nie widzialem - obecnie rozebrana
-druga do Autosanu - rozebrana OIDP w 2001r - przed rozebraniem tylko zlom na EAOS-y tam ladowali
-trzecia do Stomilu - uzywana do dnia dzisiejszego , choc coraz rzadziej.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej