Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Modele obiektów przytorowych, budynków itp.

<< < (8/12) > >>

Dolmio89:
Dlatego należy zastanowić się czy na pewno potrzebujemy w maszynie super okrągłego grzybka który stoi sobie nisko nad ziemią i prawie go nie widać.

AtapiCl:
Kto będzie chciał go wykorzystać w trasie, to go wykorzysta. Jego sprawa. Ja jestem jak najbardziej za tworzeniem takich elementów.

Dolmio89:
Ja nie mówię żeby nie tworzyć takich obiektów, tylko apeluję o rozsądek i umiar. Kto z lokomotywy zobaczy czy z grzybka do ziemi wychodzą jakieś kable?

AtapiCl:
Myślisz, że nie widać? No to się mylisz... Nawet gdy jedziesz 100 km/h ;]

mechatronik:
@mateu mądrze napisał:

--- Cytat: uetam w 26 Maja 2009, 22:55:48 ---Ile musialo by byc takich skrzynek w scenerii aby zzerala tyle fps ile jeden lok, ktory ma dajmy na to 15-20k poly. Dajcie spokoj :)

--- Koniec cytatu ---
Jak dla mnie to z obu stron toru może być po 50m terenu, następnie tekstura lasu i puste pole. Ale obiekty przy torach wyglądać muszą. Jak zrobisz prostopadłościennego grzybka to już nie będzie grzybkiem :|. Choć jeśli się da zmniejszyć ilość poly bez uszczerbku na jakości to "why not" ? Ale to zależy od modelarza.
Tak czy inaczej mam takie samo zdanie jak @Ziomal. Z resztą, niech najpierw ktoś użyje tych modeli w scenerii. Wtedy ocenimy czy warto było (ja sądzę, że będzie warto).

ps I nie 'jakieś tam' kable tylko np YKY 3x1,5 1kV ;p.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod