Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Modele obiektów przytorowych, budynków itp.

<< < (7/12) > >>

ABu:
Proponowałbym jeszcze wymodelować źdźbła trawy, oraz pająka między nimi bo w zaprezentowane w ten sposób i na takiej 'trawie' modele mało ciekawie wyglądają. Tak w ogóle to myślę, że dla prowadzącego pociąg szczególnie istotne może być to, czy śrubka w przytorowej skrzynce ma łeb sześciokątny, czy może jest to wkręt.

uetam:
Ile musialo by byc takich skrzynek w scenerii aby zzerala tyle fps ile jeden lok, ktory ma dajmy na to 15-20k poly. Dajcie spokoj :)

youBy:
Było już mówione o narzucie.

Dolmio89:
Szacuję, że większość budynków używanych obecnie w maszynie ma nie więcej niż 30 poly, więc tworzenie jakiegoś grzybka na 50 uważam za bezcelowe. W przeciwieństwie do większości z was uważam, że tego typu obiekty w maszynie powinny być robione "najprościej jak się da, ale nie prościej". Dlatego jestem przeciwnikiem modelowania śrubek i robienia 12Mb tekstur wagonów, modele mogą być proste i elegancie, ale wymaga to od autora nieco więcej wysiłku.

Quork QTar:
Z mniejsza iloscia poly nie bedzie to juz okragle. Okragle objekty z definicji maja wiecej poly, inaczej sie nie da. Dlatego wymyslny dom moze miec mniej poly niz n.p. taka rolka slomy.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod