Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Krzywe przejściowe.exe

<< < (2/3) > >>

Poscikk:
Ja tylko biorę długość z tego programu. Roll1 i Roll2 wpisuje takie jakie mam w torach i po prostu łączę flexem. Bez zabawy w żadne inne parametry.

RooteK:

- "a" wpisz odpowiednio jako Roll 1 i Roll2.
- "L" to długość krzywej przejściowej

http://www.kontrakt-bhp.com.pl/paul/projektowanie/1_luki.html

Na dole tej strony masz opisane jak zrobić krzywą przejściową.

Poscikk:
To samo napisał youBy 5 postów wyżej...

Paul:

--- Cytat: mk1992 w 02 Maja 2009, 20:26:07 ---gdzie te wszystkie parametry: L, h, a, b i p wpisać w skryptach? Na stronie kolegi @Paul niestety nie jest to napisane. :)

--- Koniec cytatu ---

Niestety nie jest, bo tych parametrów nie wpisuje się w żadne skrypty. Jest opisane co z nimi zrobić. Przyjżyj się schematowi krzywej i doczytaj tą stronę do końca.


--- Cytat: Poscikk w 02 Maja 2009, 21:00:48 ---Ja tylko biorę długość z tego programu. Roll1 i Roll2 wpisuje takie jakie mam w torach i po prostu łączę flexem. Bez zabawy w żadne inne parametry.

--- Koniec cytatu ---

"Takie jak mam w torach" - a skąd się tam biorą? Jak pomijasz przesunięcie o "p" to zamiast łagodnego wejścia w łuk będziesz miał jeszcze większe szarpnięcie.

firleju:
No ale po co chcesz używać programu @Paula jesli skrypt sam sobie liczy?
Muszisz podac kąt i promień łuku oraz graniczne przyspieszenia niezrównowazone. No i predkość konstrukcyjną.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod