« Odpowiedź #36 dnia: 02 Maja 2009, 23:29:25 »
...byle nie konkurencji...
To też nie jest do końca prawda. Nie wiem jak w Waszych rejonach postępuje CARGO ale wiem co się dzieje w Łódzkim ZT. Od kilku lat stoją SM42 i SM31 na pocięcie. Niby nic takiego, a jednak. Lokomotywy od pewnego czasu stoją jako "dawcy". Kilkukrotnie podawany był już termin "wykonania wyroku". Ale lokomotywy stoją nadal... . Z informacji, które posiadam wynika, że CARGO "straszy" (i to niemalże oficjalnie) pocięciem lokomotyw tylko po to by zyskać chętnych, którzy je kupią i we własnym zakresie zmodernizują. Jednostki te wycofano z eksploatacji z powodu "nieopłacalności naprawy".
Jest to tylko jeden przykład, że za bardzo nie utrudniają życia konkurencji. Będąc w CARGO dowiedziałem się też wielu innych podobnych, bądź równie ciekawych rzeczy dotyczących zarządzania majątkiem kolei. Wolałbym jednak niektórych informacji nie ujawniać. Dodam tylko na koniec, że sami pracownicy byli zdziwieni i oburzeni postępowaniem/decyzjami zarządu PKP CARGO.
Pozdrawiam.
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76