Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator
Przenikanie sie tekstur.
adsim:
Nvidia GF 6600 - tak,
nvidia GF 8400M GS - tak.
nortonex:
NVidia GeForce 9200M GS - tak
bohunIC:
TAK
kudłacz:
nv 6200 problem występuje ale co ciekawe objawy te nasilają się wraz ze spadkiem fpsu czyli im mniejszy fps tym bardziej tekstury przenikają się wzajemnie.
youBy:
W zasadzie temat jest niekonkretny, bo nie chodzi o przenikanie się tekstur, tylko o niską dokładność bufora Z przy dwóch, bliskich sobie płaszczyznach. Tekstury nie mają tutaj nic do rzeczy (na nieoteksturowanych powierzchniach też zachodzi ten efekt). Prosiłbym w takim razie o sprawdzenie, jakie jest minimalne rozsunięcie powierzchni przy odległości 50-100m od obiektu, aby efekt nie zachodził.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej