Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 Przenikanie sie tekstur.

<< < (5/7) > >>

adsim:
Nvidia GF 6600 - tak,
nvidia GF 8400M GS - tak.

nortonex:
NVidia GeForce 9200M GS - tak

bohunIC:
TAK

kudłacz:
nv 6200 problem występuje ale co ciekawe objawy te nasilają się wraz ze spadkiem fpsu czyli im mniejszy fps tym bardziej tekstury przenikają się wzajemnie.

youBy:
W zasadzie temat jest niekonkretny, bo nie chodzi o przenikanie się tekstur, tylko o niską dokładność bufora Z przy dwóch, bliskich sobie płaszczyznach. Tekstury nie mają tutaj nic do rzeczy (na nieoteksturowanych powierzchniach też zachodzi ten efekt). Prosiłbym w takim razie o sprawdzenie, jakie jest minimalne rozsunięcie powierzchni przy odległości 50-100m od obiektu, aby efekt nie zachodził.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod