Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Pytanie dot. torów w SCN

(1/1)

RPK-74:
Mam pytanie:
Jak mogę pozmieniać wszystkie tory w quarku na zardzewiałe??
Jaki parametr określa czy tor jest normalny czy zardzewiały??
Proszę o pomoc.

Pozdro dla all MK

Dżyszla:
Scenery.doc str. 2...

·DamageFlag – kombinacja stałych dtrack_* z mover.pas, np 128 oznacza brak szyn
0 dla normal, 2 dla switch

node -1 0 track_sbl02 track normal 100.0 1.435 20.0 19 4 flat vis

Pogrubione to określenie uszkodzenia.

  {uszkodzenia toru}
   dtrack_railwear=2;
   dtrack_freerail=4;
   dtrack_thinrail=8;
   dtrack_railbend=16;
   dtrack_plants=32;
   dtrack_nomove=64;
   dtrack_norail=128;

Paul:

--- Cytat: "RPK-74" ---Jak mogę pozmieniać wszystkie tory w quarku na zardzewiałe??
Jaki parametr określa czy tor jest normalny czy zardzewiały??
--- Koniec cytatu ---


Jak otworzysz plik scenerii to masz takie definicje toru:

node -1 0 szlak_1 track normal 100.0 1.435 0.25 25.0 20 0 flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
6222.49 -12.0 3398.66  0.0  //point 1
-0.941406 0.0 -0.941406  //control vector 1
0.941406 0.0 0.941406  //control vector 2
6219.66 -12.0 3395.84  0.0  //point 2
0
endtrack

Pogrubiony kawałek to nazwa tekstury szyn. Wystarczy zmianić ją na Rail_screw_uNused1 i masz zardzewiały tor.

Ale jak w całym Quarku chcesz szyny "postarzać" to lepiej podmienić pliki z teksturami:
1. robisz kopię Rail_screw_used1.bmp i usuwasz oryginał
2. robisz kopię Rail_screw_uNused1.bmp i nazywasz ją Rail_screw_used1.bmp.

W ten sam sposób można Quarkmce "odmłodzić":))

uetam:
Można tez dac Velocity, wtedy AI pojedzie wolniej:)

RPK-74:
Świetnie!!! Teraz bardzo przyjemnie mi się jeździ gdy wszystkie tory są zardzewiałe!!! Dzięki bardzo.

Pozdro dla all MK i palaczy LOL

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod