Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Pytanie dot. torów w SCN
(1/1)
RPK-74:
Mam pytanie:
Jak mogę pozmieniać wszystkie tory w quarku na zardzewiałe??
Jaki parametr określa czy tor jest normalny czy zardzewiały??
Proszę o pomoc.
Pozdro dla all MK
Dżyszla:
Scenery.doc str. 2...
·DamageFlag – kombinacja stałych dtrack_* z mover.pas, np 128 oznacza brak szyn
0 dla normal, 2 dla switch
node -1 0 track_sbl02 track normal 100.0 1.435 20.0 19 4 flat vis
Pogrubione to określenie uszkodzenia.
{uszkodzenia toru}
dtrack_railwear=2;
dtrack_freerail=4;
dtrack_thinrail=8;
dtrack_railbend=16;
dtrack_plants=32;
dtrack_nomove=64;
dtrack_norail=128;
Paul:
--- Cytat: "RPK-74" ---Jak mogę pozmieniać wszystkie tory w quarku na zardzewiałe??
Jaki parametr określa czy tor jest normalny czy zardzewiały??
--- Koniec cytatu ---
Jak otworzysz plik scenerii to masz takie definicje toru:
node -1 0 szlak_1 track normal 100.0 1.435 0.25 25.0 20 0 flat vis
Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
6222.49 -12.0 3398.66 0.0 //point 1
-0.941406 0.0 -0.941406 //control vector 1
0.941406 0.0 0.941406 //control vector 2
6219.66 -12.0 3395.84 0.0 //point 2
0
endtrack
Pogrubiony kawałek to nazwa tekstury szyn. Wystarczy zmianić ją na Rail_screw_uNused1 i masz zardzewiały tor.
Ale jak w całym Quarku chcesz szyny "postarzać" to lepiej podmienić pliki z teksturami:
1. robisz kopię Rail_screw_used1.bmp i usuwasz oryginał
2. robisz kopię Rail_screw_uNused1.bmp i nazywasz ją Rail_screw_used1.bmp.
W ten sam sposób można Quarkmce "odmłodzić":))
uetam:
Można tez dac Velocity, wtedy AI pojedzie wolniej:)
RPK-74:
Świetnie!!! Teraz bardzo przyjemnie mi się jeździ gdy wszystkie tory są zardzewiałe!!! Dzięki bardzo.
Pozdro dla all MK i palaczy LOL
Nawigacja
Idź do wersji pełnej