Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

Tasa Krakow Glowny - trzebinia - ( Katowice )

(1/9) > >>

luk:
slyszalem ,ze ktos robi trase z Krakowa Do Trzebini.
W razie problemow moge wspomoc , wiec prosze pisac
Posiadam wiele zdjec, niestety taboru, ale jesli ktos ma skaner, to moglbym zrobic modele taboru z CM / ZPR Krakow
Jestem uczniem LO wiec mam czasu na to, wiec piszcie !
Moj email to lukasat@poczta.fm jakby co
Mam pytanie, moze nie z tego swiata, ale czy ktos posiada foty EN57- 665, 684,668,670,672 ,657, 048, 127 , 1046 ? poszukuje tego taboru oraz EU07-002
Na forum www.kolej.pl pisalem ale nikt nie odpowiadal, prosze moze wy bedziecie cos wiedzieli
posiadam dosc dobre foty EN57-800 zwlaszcza  przodu ktory moim zdaniem ma kilka wad, odnosnie ozdob,ktore sie znajduja kolo reflektorow, EZT ten ich nie posiada
tych ozdob. Poza tym jazda nim jest jak najbardziej ok !
Czy znany jest ewentualny przyblizony termin pojawienia sie trasy Krakow - Trzebinia ?
Sam moglbym cos wspomoc aby poszlo szybciej, niestety mieszkam w Krakowie, wiec moge pomoc osobiscie osobom z Kraka, pozostalym to przez neta.
Pozdrawiam was wszystkich bo tworzycie wielkie dzielo w swiatowym Swiecie symulatorow !
Pozdrawiam Lukasz Kordys z Krakowa
P.S. Jesli ktos wykonuje modele ED72 , posiadam troche zdjec, wtym z kabiny,
ET21 dla zainteresowanych tez posiadam , niestety oprocz kabiny
za to super wyrazne ujecia kabiny posiadam dla EP09-013
wiec moge poslac komus gratis , lub za w/w fote.

McZapkie:
Jak chcesz pomóc to możesz się nauczyć robić obiekty 3D (budynki itp) - zdjęć robionych cyfrakiem mam sporo z tej trasy.
Tylko jedna prośba: zapoznaj się najpierw z dokumentacją zgromadzoną w
http://www.eu07.pl/modules/xoopsfaq/index.php?cat_id=2
i włóż trochę inwencji w zrozumienie tego i nauczenie się - żeby nie trzeba było tłumaczyć podstaw i odpoiwadać na pytania na które są odpowiedzi, bo wtedy to nie będzie pomaganie tylko wprost przeciwnie.

Pozdr,
Mc

Ps.