Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator
Różne mariuszowe narzędzia
Mariusz1970:
Informacja:
W zwiazku z wprowadzeniem nowej funkcjonalnosci definiowania trojkatow w node triangles (dodanie mozliwosci wystapnienia na koncu wpisu :t), majaca na celu zawijanie tekstur, informuje, ze gros z moich narzedzi nie jest na to przygotowana i blednie moga one dzialac
Raczej nie dostosuje swoich narzedzi do j.w. z roznych powodow (najwazniejszy to brak czasu).
Mariusz1970:
Gdyby byla wstawiona spacja pomiedzy tekstura a tym dopiskiem :t, to prawdopodobnie, dla moich narzedzi byloby ok (a przynajmniej w zancznej wiekszosci). Tak na biezaco staram sie analizowac.
tmj:
Przy parametrach tekstury podawanych odrebnie rozsypalby sie parser .scn bo znaczyloby to ze ilosc parametrow nie jest stala, co wymagaloby skomplikowanego latania. O ile dobrze rozumiem to parametry tekstury podawane jako czesc nazwy po dwukropku to nie jest nowosc -- w kodzie exe borlandowego byl juz odczyt zapisanej w ten sposob metody filtrowania dla danej tekstury, np foo:6 ale byc moze po prostu nikt wczesniej z tego nie korzystal.
Mariusz1970:
O tym foo:6 to nic nie wiedzialem (nawet nie wiem o co kaman :)) No nic, jest jak jest. Prosba tylko taka, aby brac pod uwage podczas modyfikowania exe, jakis tam juz funkcjonujacych narzedzi (nie mam na mysli tylko swoich), bo w ten sposob mozna niweczyc prace innych. Wiem, ze czasami sa to trudne dylematy, ale mimo wszystko.
Mariusz1970:
Naiwnie sądziłem, iż zdegenerowanych trójkątów w plikach sceneryjnych nie ma lub jest ich bardzo mało. Jak się okazało na mojej domowej paczce, było ich około 1200. Kolejny raz potwierdziła się reguła, iż cokolwiek ruszysz, to błędy. Napisałem narzędzie do automatycznego usuwania zdegenerowanych trójkątów z plików sceneryjnych. Aktualizacja pierwszy post, pkt. 1 (pakiet narzędzi Excelowskich), plik nazywa się Degenerat_triangle_scm.xls
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej